هتل اطلس بندرعباس


هتل اطلس بندرعباس از هتل های با سابقه در جنوب کشور می باشد که فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ آغاز کرد. این هتل در سه طبقه بنا شده، فاقد آسانسور است و برای پذیرایی از گردشگران گرامی دارای ۱۷ باب اتاق می باشد. با توجه به این که هتل اطلس از هتل های قدیمی...

هتل اطلس بندرعباس از هتل های با سابقه در جنوب کشور می باشد که فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ آغاز کرد. این هتل در سه طبقه بنا شده، فاقد آسانسور است و برای پذیرایی از گردشگران گرامی دارای ۱۷ باب اتاق می باشد. با توجه به این که هتل اطلس از هتل های قدیمی و با سابقه در بندرعباس است، در سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه خدمات مناسب تر بهسازی شد. از لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل یک ستاره اطلس بندرعباس در خیابان شهید بهشتی واقع شده است و تا برخی از مراکز خرید مانند بازار ستاره شهر و مرکز خرید سی تی سنتر، حدود دو کیلومتر فاصله دارد. لازم به ذکر است به دلیل قرارگیری هتل در منطقه گرمسیر تمامی اتاق ها فاقد سیستم گرمایشی هستند.

هتل اطلس بندرعباس

اتاق و سوئیت

انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته توئین و دوبل. همچنین دو نوع اتاق چند ساعته نیز در این هتل وجود دارد که برای اقامت های ساعتی می توانید رزرو کنید که به صورت یک تخته و دوتخته هستند. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها در این هتل ظرفیت اضافی ندارند. اتاق های این هتل روزانه نظافت می شوند و همگی دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند، این امکانات عبارتند از تلویزیون، یخچال، مینی بار با هزینه، رخت آویز، کمد لباس.
همچنین لازم به ذکر است به دلیل قرارگیری این هتل در منطقه گرمسیری نیازی به سیستم گرمایشی نیست اما سیستم سرمایشی با کیفیت خوبی در داخل اتاق ها قرار دارد. در داخل اتاق ها حمام های اختصاصی وجود دارند که این حمام ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

هتل اطلس بندرعباس

هتل اطلس بندرعباس

رستوران و کافی شاپ

در رستوران این هتل ظرفیت برای ۵۰ نفر وجود دارد و انواع غذاهای ایرانی و محلی خوشمزه برای میهمانان خود سرو می کنند. در صورت رزرو اتاق در این هتل صبحانه رایگان به مسافران تعلق می گیرد ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت نمایید.

امکانات رفاهی هتل اطلس بندرعباس

عمومی: لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات).
سلامت سفر :ضدعفونی هتل و اتاق ها.
دید(View) در برخی اتاق ها : نمای خیابان.
خدمات: پذیرش بیست و چهار ساعته/ اینترنت در لابی.

نحوه دسترسی به هتل اطلس بندرعباس

آدرس: بندرعباس– خیابان شهید بهشتی – چهارراه قدس

هتل اطلس بندرعباس

هتل اطلس بندرعباس

هتل اطلس بندرعباس

هتل اطلس بندرعباس

هتل اطلس بندرعباس

هتل اطلس بندرعباس

هتل اطلس بندرعباس

هتل اطلس بندرعباس



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین