طرز تهیه کاپ کیک مخملی خوشمزه با دستور پخت آسان


شما علاقه مندان به تازه های آشپزی می توانید در این بخش با طرز تهیه کاپ کیک مخملی مجلسی آشنا شوید. این کیک طعم عالی داشته و دستور تهیه نسبتا سختی دارد که مطالعه می کنید.

اگر می خواهید، یک شیرینی متنوع مجلسی تهیه کنید در این بخش باید طرز تهیه کاپ کیک مخملی را بیاموزید. این کاپ کیک طعم متنوعی داشته و شما می توانید با دستور تهیه ای ساده آن را تهیه کنید. این کاپ کیک برای پذیرایی در مجالس گزینه مناسبی است.


تهیه انواع کاپ کیک های خانگی با دستور تهیه های آرگا کار بسیار ساده ای است. اگر می خواهید کیک های متنوع خانگی را تهیه کنید در لینک می توانید با طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی و کاپ کیک موزی آشنا شوید.

طرز تهیه کاپ کیک مخملی خوشمزه با دستور پخت آسان

مواد اولیه:

  • آرد: ۱و ۱/۴ پیمانه
    نمک: ۱/۴ چای خوری
    بکینگ پودر: ۱/۴ قاشق چای خوری
    پودر کاکائو: ۱ قاشق غذاخوری
    شکر: ۳/۴ پیمانه
    کره: ۱/۴ پیمانه
    تخم مرغ: ۱ عدد
    وانیل: ۱/۲ قاشق غذاخوری
    باتر میلک: ۱/۲ پیمانه
    سرکه سفید: ۱/۲ قاشق چای خوری
    رنگ قرمز خوراکی: ۱ قاشق غذاخوری
    بکینگ سودا: ۱/۲ قاشق چای خوری
    مواد پنیر خامه ای:
    پنیر خامه ای: ۲۰۰ گرم
    وایل: ۱/۲ قاشق چای خوری
    پودر قند: ۱/۲ پیمانه
    خامه فرم داده: ۲/۳ پیمانه

طرز تهیه کاپ کیک مخملی خوشمزه با دستور پخت آسان

طرز تهیه کاپ کیک مخملی:

فر را در دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار دهید تا به خوبی گرم شود. ۱۲ کپسول کاپ کیک یک بار مصرف آماده کنید. برای این کار می توانید از کاپ کیک استفاده نمایید. درون یک ظرف مقداری آرد الک شده، نمک، پودر کاکائو و بکینگ پودر را ترکیب کرده و مجدد الک کنید.

رنگ قرمز خوراکی را باید به باترمیلک اضافه کرده و خوب هم بزنید. درون یک ظرف چند دقیقه ای مواد را با همزن بزنید. بعد از نرم و کرمی شدن مواد، باید شکر را اضافه نمایید. حالا خوب بزنید تا مواد سبک شود. در این مرحله باید تخم مرغ و اسانس وانیلی را نیز اضافه کنید. باترمیلک را در دو مرحله به مواد اضافه نمایید.

در این مرحله از طرز تهیه کاپ کیک مخملی مخلوط آرد را نیز در سه مرتبه به مواد خود اضافه کنید. در این حین مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب نمایید. حالا مقداری جوش شیرین و سرکه سفید را نیز اضافه کنید. بعد از کف کردن مواد تما خمیر را اضافه نمایید. مواد را مجدد هم بزنید تا ترکیب شود. هر چه سریع تر مواد را درون کاپ کیک ها ریخته و درون فر بگذارید.

طرز تهیه کاپ کیک مخملی خوشمزه با دستور پخت آسان

مواد باید تا نیمه پر شود. در زمان پخت کیک ها ممکن است، سرازیر شوند. مواد را به سرعت درون کاپ کیک ها بریزید تا خاصیت جوش شیرین از بین نرود. با فرو کردن یک خلال دندان درون مواد می توانید به پخت کیک پی ببرید. بعد از پخت کاپ کیک ها را خارج کرده و زمان دهید تا سرد شود.

حالا باید پنیر خامه ای را تهیه کنید. پنیر خامه ای را با همزن بزنید. وانیل و شکر را اضافه کرده و خوب صاف کنید. بعد از ترکیب باید خامه را اضافه کرده و هم بزنید تا سفت شود. خامه را با قیف روی کیک ها بکشید. برای مخملی کردن روی این کیک ها می توانید، یک کیک را در فر خشک کرده و خوب خرد کنید حالا روی خامه بپاشید و مخملی نمایید.

منبع : آرگا

برچسب : انواع کیک

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟