طرز تهیه شیک نارگیل با طعم معرکه


در این مقاله می توانید با طرز تهیه میلک شیک نارگیل خوشمزه آشنا شوید. این نوشیدنی طعم بی نظیری داشته و برای پذیرایی در مهمانی ها نیز مناسب است.

میلک شیک ها نوشیدنی های پرطرفداری هستند که شما می توانید در منزل تهیه کنید. شما علاقه مندان می توانید در این بخش طرز تهیه شیک نارگیل را مطالعه نمایید. این نوشیدنی طعم متنوع و بی نظیری دارد.

تهیه انواعی از شیک ها در خانه کار لذت بخش و ساده ای است. شما می توانید در آرگا با طرز تهیه میلک شیک انجیر و میلک شیک پسته آشنا شوید که یک نوشیدنی سرد و مجلسی است.

طرز تهیه شیک نارگیل با طعم معرکه

مواد اولیه:

  • پودر نارگیل: دو قاشق غذاخوری
  • شیر: یک لیوان
  • بستنی وانیلی: یک اسکوپ
  • یخ: به میزان لازم

طرز تهیه میلک شیک نارگیل:

برای داشتن این نوشیدنی عالی و فوق العاده باید ابتدا تمام مواد را در دمای محیط قرار دهید. بستنی وانیلی، شیر و پودر نارگیل را به همراه مقداری یخ درون یک مخلوط کن بریزید. بعد از اینکه مواد با یکدیگر میکس و یکدست شد، درون لیوان مورد نظر سرو کنید.

طرز تهیه شیک نارگیل با طعم معرکه

حالا نوشیدنی شما آماده سرو می باشد و به همین سادگی یک نوشیدنی فوق العاده خوشمزه خواهید داشت. شما می توانید انواعی از شیک های خانگی را به همین شیوه تهیه کنید.

اگر می خواهید، نوشیدنی شما کمی مجلسی تر باشد، می توانید روی آن را با مقداری ترافل رنگی هم تزئین کنید. لبه های لیوان را کمی کره زده و در مقداری ترافل های رنگی ریز بغلتانید. همچنین برای تزئین دیواره های این لیوان می توانید از شکر نیز استفاده کنید.

استفاده از مقداری سس شکلاتی برای لبه های لیوان نیز فوق العاده است. ابتدا مقداری سس شکلاتی را در لیوان ریخته و دیواره های آن را آغشته کنید. حالا شیک تهیه شده را درون لیوان بریزید.

طرز تهیه شیک نارگیل با طعم معرکه

طرز تهیه میلک شیک نارگیل بسیار ساده است. شما برای داشتن طعم بهتر در این نوشیدنی می توانید از نارگیل تازه و آب آن نیز استفاده کنید. روی این شیک را می توانید با تکه های میوه مثل آناناس، فندق و مقداری شکلات هم تزئین نمایید.

این نوشیدنی را می توانید برای پذیرایی در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید. طعم این نوشیدنی عالی در کنار کیک و شیرینی نیز فوق العاده خواهد شد. این شیک برای کودکان هم بسیار مقوی است. شما می توانید این نوشیدنی را به مدت ۲ روز در یخچال نگهداری کنید.

افزودن بستنی با طعم های متنوع در این نوشیدنی دلخواه است. شما می توانید از بستنی انبه و بستنی آناناسی در این نوشیدنی استفاده کنید. افزودن مقداری سس کاراملی در این نوشیدنی هم بی نظیر خواهد شد.

منبع : آرگا

برچسب : نوشیدنی سرد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فرود اضطراری بالگرد نخست وزیر ارمنستان + فیلم