«رحمتی»، سرمایه قرآنی گلستان/ اوقاف از حافظان و قاریان برتر حمایت می‌کند


«رحمتی»، سرمایه قرآنی گلستان/ اوقاف از حافظان و قاریان برتر حمایت می‌کند

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد با اشاره به کسب مقام نخست سی‌و‌نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم توسط «امیرحسین رحمتی»، قاری برجسته و ممتاز گلستانی، او را سرمایه قرآنی این استان دانست و بر تربیت حافظان و قاریان نوجوان و جوان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان ضمن تبریک کسب مقام نخست سی‌و‌نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته قرائت تحقیق از سوی امیرحسین رحمتی، نخبه قرآنی گلستانی اظهارکرد: امیرحسین رحمتی از سرمایه‌های قرآنی استان گلستان است و توجه به استعدادها و ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان در زمینه قرآن و معارف آن، سبب شکوفایی این ظرفیت‌های بزرگ و تربیت نخبگان قرآنی می‌شود.

مدیرکل اوقاف‌ و‌ امور خیریه گلستان گفت: این اداره کل نیز با همه بضاعت خود از نخبگان قرآنی، حافظان و قاریان برتر حمایت خواهد کرد تا زمینه رشد این استعدادها فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های استاد رحمتی یادآور شد: امیرحسین رحمتی در سال ۱۴۰۰ و در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته قرائت تحقیق، نفر اول و نماینده گلستان در مسابقات کشوری بود که توانست در آن مسابقات مقام نخست را کسب کند و در نهایت امسال به عنوان نماینده ایران در سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران شرکت کرد.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد ادامه داد: این مسابقات همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص) برگزار شد و امیرحسین رحمتی توانست مقام نخست رشته قرائت تحقیق را کسب کند و لوح تقدیر خود از رئیس جمهور دریافت کرد.

پایان پیام/734

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی