معرفی بازیگران سریال سرگیجه به همراه بیوگرافی و عکس


قلم به دست گرفته ایم تا به معرفی بازیگران سریال سرگیجه پرداخته و شما را با بیوگرافی این عزیزان آشنا کنیم. امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

سریال ایرانی سرگیجه از سریال های جدید ساخته تشده در ژانر جنایی و معمایی می باشد که اخیرا از شبکه نمایش خانگی پخش شده است، کارگردان این سریال بهرنگ توفیقی و تهیه کننده آن نیز مهدی بدرلو می باشد. در این اثر تلویزیونی بازیگران مطرح بسیاری بازی می کنند که خود همین موضوع یکی از نقاط مثبت آن محسوب می شود. همچنین از دیگر جذابیت های سریال نامبرده، هم بازی و همراه بودن برخی ااز بازیگران است که تا به این لحظه در کنار یکدیگر قرار نگرفته بوده اند. در این مطلب به معرفی بازیگران سرگیجه خواهیم پرداخت.

آشنایی با بازیگرهای سریال سرگیجه

معرفی بازیگران سریال سرگیجه سریال جذاب ایرانی

سرگیجه نام یک سریال ایرانی که داستان آن به این صورت است که «پیمان پس از سوء تفاهمی خانوادگی با کامران درگیر می گردد که همین موضوع باعث می شود تا همه فکر کنند او کامران را به قتل رسانده که زندگی و جان او را تهدید می کند و … » در این مجموعه تلویزیونی بازیگران مطرحی همچون حامد بهداد، هومن سیدی، مهراوه شریفی نیا، مریم شیرازی، رعنا آزادی ور، شبنم مقدمی و … ایفای نقش می کنند. در ادامه به معرفی بازیگران سریال سرگیجه می پردازیم.

معرفی بازیگران مجموعه تلویزیونی سرگیجه

حامد بهداد

حامد بهداد هنرپیشه و نوازنده مشهور و محبوب ایرانی است که در بیست و ششم آبان ماه سال ۱۳۵۲ در مشهد به دنیا آمده است. او دارای مدرک کارشناسی رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران است که فعالیت خود را شرکتی تبلیغاتی آغاز نمود و با حمایت رامبد جوان قدم در عرصه بازیگری گذاشت. اولین بار در ۱۳۶۱ یک مرتبه بر روی صحنه رفت. حامد بهداد با بازی در فیلم سینمایی بوتیک و حضور در کنار هنرپیشگان موفقی همچون رضا رویگری، گلشیفته فراهانی و محمدرضا گلزار توانست شهرت خوبی را از آن خود کند. وی علاوه بر بازیگری دوبلوری انیمیشن ها و مستندها را انجام می دهد.

معرفی بازیگران سریال سرگیجه

هادی حجازی فر

آقای حجازی فر هنرپیشه تلویزیون و سینما است که در سیک و یکم ماه خرداد سال ۵۵ در خوی به دنیا آمده است. او از سن ۱۵ سالگی (۱۳۷۰) در شهر خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خویش را با فعالیت در تئاتر دانش آموزی در مدرسه آغاز نمود. تحصیلات او کارشناسی رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد. هادی حجازی فر پس از چند سال تجربه تئاتر اولین بار در سال ۸۲ با بازی در فیلم سینمایی مزرعه پدری قدم در عرصه بازیگری گذاشت. او در سال ۹۱ کارگردانی سریال کرکره را انجام داد و در سال ۹۶ نیز در سریالی به نما نفس مقابل دوربین تلویزیون رفت. او چندین سال است که ازدواج کرده و صاحب فرزند می باشد.

معرفی بازیگران سریال سرگیجه و مختصری از بیوگرافی آنها

مهراوه شریفی نیا

خانم مهراوه هنرپیشه ایرانی فعال در تلویزیون و سینما تولد یافته بیست و نهم ماه فروردین سال ۱۳۶۰ در تهران می باشد. او فرزند ارشد محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد. ملیکا شریفی نیا بازیگر معروف ایرانی خواهر کوچک او است. پدر و مادرش در سال ۸۸ از یکدیگر جدا شدند. او که دارای کارشناسی رشته موسیقی از دانشگاه هنر است، به واسطه ی اینکه والدینش از بازیگران سرشناس کشورمان هستند، در سن ۸ سالگی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها حضور یافت، او در این فیلم همبازی مادرش بود. روز حسرت، قلب یخی و خدانگهدار بچه از دیگر آثار او هستند.

معرفی بازیگران سریال سرگیجه

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور هنرپیشه تلویزیون و سینما است که در هفدهمت ماه فروردین سال ۶۲ در تهران به دنیا آمده است. او دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه گذرانده که در سال ۸۲ از کلاس هنرپیشگی برای بازی در فیلم سینمایی مارمولک معرفی گردید. او در این فیلم همبازی پرویز پرستویی و بازیگر نقش فائزه بود. خانم آزادی ور در ۱۴۰۰ با بازی در سریال زخم کاری همبازی جواد عزتی شد. این هنرپیشه در بیست و نهم سال ۱۳۹۹ با مهدی پاکدل هنرپیشه موفق کشورمان ازدوج نمود.

آشنایی با بازیگران سریال سرگیجه

هومن سیدی

هومن سیدی هنرپیشه، فیلنامه نویس، کارگردان ایرانی است که در هشتم آذر ماه سال ۵۹ در رشت به دنیا آمده است. پدر او بازنشسته بانک کشاورزی و مادر او بازنشسته نیروی دریایی می باشد. او تحصیلات متوسطه خود را در رشته گرافیک به پایان برد. هومن سیدی در سال ۸۳ در تست بازیگری کمال تبریزی پذیرفته گردید و در فیلم سینمایی یک تکه نان با کارگردانی کمال تبریزی اولین تجربه بازیگری اش کسب نمود. او با بازی در فیلم سینمایی پابرهنه در بهشت با کارگردانی بهرام توکلی در سال ۸۴ مشهور شد. او در سال ۸۶ فعالیت خود را به عنوان کارگردان با فیلم کوتاه دندان آبی و سی و پنج متری سطح آب را انجام داد. این بازیگر در سال ۸۵ با خانم آزاده صمدی ازدواج نمود که در سال ۹۲ بعد از ۷ سال از یکدیگر جدا شدند. آقای سیدی پس از جدایی با خانم صمدی، با بیتا اصلانی ازدواج نمود.

آشنایی با بازیگران سریال سرگیجه

مریم شیرازی

خانم شیرازی در سوم آبان ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده که تجربه بازیگری و کارگردانی را دارد. او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و معماری می باشد. وی در سال ۷۵ در فیلم ننه لالا و فرزندانش ایفای نقش نمود که این نخستین تجربه بازیگری او محسوب می شود. او در سریال مسافران، سیب خنده و سرزمنی کهن نیز بازی کرده است.
مرور بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه

عرفان ناصری

عرفان ناصری در چهارم آبان سال ۶۵ در تهران به دنیا آمده است. او در سال ۹۵ شروع به فعالیت نمود که تا حال حاضر نیز مشغول به فعالیت می باشد. از حضور چشمگیر او در عرصه بازیگری می توان به بازی نقش داریوش در سریال «ملکه گدایان» اشاره داشت. او مدرک گرفته رشته بازیگری می باشد.
مرور بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه

شایسته سجادی

شایسته سجادی از چهره ای زیبا و محبوب برخوردار است خود همین موضوع یکی از نقاط مثبت و موفقیت آفرین او محسوب می گردد. گفته می شود که این بازیگر جوان به تازگی قدم در این راهه گذاشته و علاوه بر هنرپیشگی مدل عکاسی نیز است. پیش بینی می شود که باید آینده ی حرفه ای در انتظارش باشد.

شبنم مقدمی

وی در سوم فروردین ماه سال ۵۱ در تهران به دنیا آمده که لیسانس گرفته رشته ادبیات فارسی و بازیگر تلویزیون و سینما می باشد. البته که او کارش را با رادیو شروع نمود و بعد قدم در عرصه بازیگری گذاشت. در سال ۸۴ بود که در فیلم «پدر» مورد توجه قرار گرفته، اما با بازی در سریال «زیر تیغ» مشهور گردید. این خانم بازیگر متاهل است که با علیرضا آرا در سال ۸۴ ازدواج نموده است.

معرفی بازیگران سریال سرگیجه و مختصری از بیوگرافی آنها

علی عمرانی

علی عمرانی در سال ۱۳۳۹ در بهشهر استان مازندران به دنیا آمده است. وی هم هنرپیشه و هم گوینده و هم منشی صحنه می باشد که فارغ التحصیل رشته کارگردانی، ابتدا فعالیتش را با تئاتر شروع کرده و در سال ۶۹ با بازی در فیلم سینمایی «مجنون» مقابل دوربین سینما رفته است. پس از آن به رادیو پیوست. پدر او سید ولی الله عمرانی می باشد که خود ایشان نینز ازدواج کرده و دو دختر دارند.

معرفی بازیگران مجموعه تلویزیونی سرگیجه

پیام دهکردی

پیام دهکردی در بیستم ماه اردیبهشت سال ۵۶ در شهرکرد به دنیا آمده است. در بیستم ماه اردیبهشت سال ۵۶ در شهرکرد به دنیا آمده است. او هنرپیشه تلویزیون و سینما می باشد که مدرک گرفته کارشناسی رشته ادبیات دراماتیک از دانشگاه آزاد ارک و نیز کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه تهران دارد که فعالیتش را از تئاتر شروع نمود، اما با بازی در سریال تلویزیونی «شهریار» مشهور گردید. در سال ۸۵ به سرطان دچار شد که البته خوشبختانه او بر سرطان پیروز شد. او با عارفه لک ازدواج نموده است.

ژرژ هاشم زاده

ژرژ هاشم زاده در هفدهم ماه اسفند سال ۱۳۴۱ در تهران، هنرپیشه، کارگردان و برنامه ریز دارای اصالت ارمنی است. او تحصیلکرده رشته گرافیک از دانشگاه هنر است که کارش را به عنوان دستیاری کارگردانی شروع نمود. در سال ۷۰ در فیلم سینمایی «راه و بیراه» نخستین بار مقابل دوربین رفت. در سال ۹۴ با کارگردانی فیلم سینمایی «سکوت» به خوبی شناخته شد و توجه ها را به خود جلب کرد.

معرفی هنرپیشگان سریال سرگیجه

فرید سجاد حسینی

در معرفی بازیگران سریال سرگیجه به نام فرید سجاد حسینی برمی خوریم که در ماه فروردین سال ۱۳۲۸ در اهواز به دنیا آمده است،او تحصیلکرده کارشناسی زبان انگلیسی است که کارش را با تئاتر آغاز نمود و برنامه ریزی کارهای موفقی مانند سریال های مسافر ری، سریال امام علی، روزگار قریب را بر عهده داشته است. شهرت او متعلق به فیلم سینمایی «فروشنده» می باشد. فرید سجاد حسینی سالها است که ازدواج نموده و ۴ فرزند پسر دارد.

معرفی بازیگران سریال سرگیجه

در این مطلب قصد داریم به معرفی بازیگران سریال سرگیجه بپردازیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکس های جدید خانم بازیگر داعشی سریال پایتخت ! / نیلوفر رجایی کیست ؟!