قیمت کراس اوور تیگارد X35 به صورت رسمی اعلام شد + فیلم و جدول


قیمت کراس اوور تیگارد X35 به صورت رسمی اعلام شد + فیلم و جدول

پیرو برگزاری کنفرانسی خبری شرکت سانیار موتور قیمت محصول جدید این شرکت با نام تیگارد X35 به صورت رسمی اعلام شد.مدیر فروش سانیار موتور طی کنفرانس خبری اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی انجام شده مرحله نخست عرضه این محصول با قیمتی در...

پیرو برگزاری کنفرانسی خبری شرکت سانیار موتور قیمت محصول جدید این شرکت با نام تیگارد X35 به صورت رسمی اعلام شد.

مدیر فروش سانیار موتور طی کنفرانس خبری اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی انجام شده مرحله نخست عرضه این محصول با قیمتی در بازه 950 میلیون تومان تا 1.050 میلیارد تومان خواهد بود و این خودرو از طریق سامانه جدید یکپارچه تخصیص خودرو به فروش خواهد رسید.

فیلم معرفی تیگارد X35

سارا غفاری در ادامه افزود: تیراژ حدودی عرضه در اولین مرحله فروش تیگارد X35 محصول سانیار موتور حدود 300 دستگاه خواهد بود. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی و قهوه‌ای عرضه خواهد شد و همچنین تریم داخلی خودروها مشکی است.زمان تحویل خودروها به صورت 60 روزکاری خواهد بود و با گارانتی 3 ساله یا 60 روز کاری به فروش می‌رسد.

بر اساس اعلام شرکت سانیار موتور، این شرکت در سال 1402 برنامه مونتاژ و عرضه 2000 دستگاه خودرو را در دستور کار خود دارد.

بنا به گفته مدیران سانیار موتور در خصوص داخلی سازی خودروها، در حال حاضر 17,5 درصد است و در آینده به 20 درصد خواهد رسید. در این راستا رنگ‌آمیزی خودروها در در خطوط رنگ این مجموعه در شرکت دیارخودرو انجام می‌شود.

در بخش خدمات پس از فروش امیرحسین اسفندیاری؛ مدیر خدمات پس از فروش سانیار موتور نیز از آغاز فعالیت سه نماینده فروش و خدمات پس از فروش در شهرهای شیراز، تهران و بابل در فاز نخست با توجه به تیراژ محدود خبر داد و افزود: در آینده نمایندگان این مجموعه در سه شهر اصفهان، تبریز و مشهد نیز راه اندازی خواهد شد.

شرکت سانیار موتور برای رفاه حال مشتریان و خریداران خودروهای تیگارد X35 در همکاری با کانون جهانگردی، خدمات پس از فروش خود را در شهرهایی که نمایندگی وجود ندارد عرضه می‌کنند.

قیمت کراس اوور تیگارد X35 به صورت رسمی اعلام شد + فیلم و جدولقیمت کراس‌اوور تیگارد X35 به صورت رسمی اعلام شد

مشخصات فنی تیگارد X35

خودرو تیگارد X35 که فروردین امسال توسط سانیار موتور رونمایی شد محصول مشترک دیارخودرو و شرکت بایک چین محسوب می‌شود. این خودرو که در حقیقت نسل دوم بایک X35 است در بازارهای مختلف با نام بیجینگ X3 و بایک X3 نیز عرضه می‌شود. این کراس‌اوور مونتاژی نیز مانند سیل دیگر محصولات چینی بازار کشور از یک پیشرانه 1,5 لیتری مجهز به توربوشارژر با توان 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. این پیشرانه از استاندارد آلایندگی یورو 5 پشتیانی می‌کند. یک گیربکس CVT وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را برعهده دارد.

جدول مشخصات فنی تیگارد X35

خودرو تیگارد X35
نوع موتور 1.5 لیتری توربوشارژر
حداکثر قدرت 147 اسب بخار
حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر
استاندارد عدم آلایندگی یورو 5
گیربکس اتوماتیک CVT
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
مصرف سوخت ترکیبی 7.4 لیتر در صد کیلومتر
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب چند اتصالی یا مولتی لینک
ترمزهای جلو دیسکی تهویه شونده
ترمزهای عقب دیسکی


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر 10 ساله که همبازی خود را به قتل رساند