سرود«سلام یامهدی» در لبنان طنین انداز شد+ عکس


حزب الله لبنان به مناسبت میلاد یگانه منجی بشریت حضرت حجت بن الحسن(عج)...
حزب الله لبنان به مناسبت میلاد یگانه منجی بشریت حضرت حجت بن الحسن(عج) راهپیمایی گسترده را برگزار کرد و سرود «سلام یا مهدی» یک صدا در این راهپیمایی خوانده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، حزب الله لبنان به مناسبت میلاد حضرت حجت(عج) با همکاری پیشگامان امام مهدی(عج) و تشکل‌های زنان، راهپیمایی گسترده شبانه ای را در شهرک علی النهری دربقاع برگزار کرد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم ها و شمع ها در خیابان‌های این شهرک حرکت کردند و شعار«لبیک یا مهدی، یا صاحب الزمان ادرکنا» سردادند.

لبنان: مسیرة لیلیلة حاشدة إحیاءً لمولد الإمام المهدی (عج) فی البقاع

این راهپیمایی در میدان این شهرک متوقف شد و مراسم برافراشتن پرچم امام حجت(عج) در مرکز میدان برپا شد. شرکت کنندگان یک صدا سرود «سلام یا مهدی» و دعای فرج را خواندند.

در همین حال، تشکل‌های زنان در لبنان، راهپیمایی شمع‌ها را با سربازان الحوراء(ع) در شهرک ماسا برگزار کردند و با توقف در مسجد این شهرک، اعمال مخصوص شب نیمه شعبان را انجام دادند.

لبنان: مسیرة لیلیلة حاشدة إحیاءً لمولد الإمام المهدی (عج) فی البقاع

موسسات فرهنگی سیده نساءالعالمین(ع) در البقاع به مناسبت سالروز میلاد امام مهدی(عج) جشنی را با حضور علما و معلمان و دانش آموزان در موسسه سیده نرجس در شهرک قصرنبا برگزار کرد.

دانش آموزان سرود «سلام یا مهدی» را اجرا کردند. این جشن با تجدید عهد و بیعت با صاحب عصر (عج) پایان یافت.

معاهد سیدة نساء العالمین (ع) أحیت ذکرى ولادة الإمام المهدی (عج) فی قصرنبا وبعلبک

پایان پیام/44
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید