شور و شوق مهدوی و انتظار کهگیلویه و بویراحمد را فرا گرفت


شور و شوق مهدوی و انتظار کهگیلویه و بویراحمد را فرا گرفت

مردم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مسئولان در نیمه شعبان عشق و ارادت خود را به منجی عالم بشریت امام عصر(عج) نشان دادند نیمه شعبانی که متفاوت تر از همه سال‌های قبل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم بزرگداشت نیمه شعبان به مناسبت میلاد پرسرور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) برگزار شد.

مراسم بزرگداشت نیمه شعبان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، این مراسم در مرکز استان ساعت 9:30 صبح با شادپیمایی از امامزاده عبدالله (ع) یاسوج تا مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج و با شرکت اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار و در ادامه شرکت کنندگان جهت برپایی مراسم پایانی در خیابان مصلی امام خمینی (ره) تجمع کردند.

مدیحه سرایی و مولودی خوانی و اجرای دسته جمعی سرود سلام فرمانده، آیین عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه امام رضا (ع) یاسوج، مراسم خطبه عقد و ازدواج یک زوج جوان جهت فرهنگ سازی ازدواج آسان، برپایی غرفه های فرهنگی، هنری و ایستگاه های صلواتی و اهدای جوایز به تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم به قید قرعه از جمله برنامه های اجرا شده در جشن نیمه شعبان بود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی