حاشیه گریز پرسپولیس، از لیست امید تا تیم ملی


حاشیه گریز پرسپولیس، از لیست امید تا تیم ملی

تعطیلی لیگ در بهترین زمان ممکن برای محمد عمری شکل گرفته و او فرصت این را خواهد داشت تا به طور کامل از بند مصدومیت خلاص شود.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس ستاره‌های لیگ و ملی‌پوش را یکی پس از دیگری به خدمت می‌گرفت و هواداران القاب جالبی به وی داده بودند، کمتر هواداری از این تیم تصور این را داشت که یک بازیکن گمنام بتواند به عنوان ستاره در این تیم ظهور کند.

عمری اما رفته رفته خود را به ترکیب تیم رساند و در ادامه فصل نیز حتی با کنار زدن ستاره‌ها، جایگاه ویژه‌ای در ترکیب تیم به دست آورد. گل‌های حساس در کنار حرکات تکنیکی و سرعت جالب توجهش از او بازیکنی ساخته که قادر است هر خط دفاعی را با آسیب بزرگی مواجه کند.

تداوم این درخشش و دوری از حواشی که باعث شده خبرنگاران حتی در میکسدزون استادیوم‌ها بعد از درخشش این بازیکن از گفت‌وگو با وی نیز ناکام بماند، در نهایت او را در مسیر رشد ویژه‌ای قرار داده که درهای تیم ملی را نیز به روی وی باز کرد. با این حال او شاید از این حیث بدشانس بود که در یکی از تاریخی‌ترین روز فوتبالی‌اش به دلیل مصدومیت نامش از لیست امیر قلعه‌نویی خط خورد. با این حال اکنون عمری با دنبال کردن مراحل درمانی‌اش برای شروع دوباره لیگ لحظه‌شماری می‌کند و شاید با کمی تجربه بیشتر بتواند مسیری را طی کند که حتی در عین ناباوری، جایگاه خود در لیست جام ملت‌ها را نیز رزرو کرده و در مسیر پایان دادن به ناکامی در این رقابت‌ها در پیراهن تیم ملی به کار بیاید.

باید دید با شروع دوباره لیگ بعد از تعطیلات سال نو و فیفادی، عمری چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا با همان سرعت جالب توجهش بار دیگر قادر خواهد بود شرایط را به سود خود دنبال کند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل