تلاقی عجیب سرنوشت دانیال و رامین رضاییان


تلاقی عجیب سرنوشت دانیال و رامین رضاییان

سرنوشت مدافعان راست مدعی پرسپولیس و سپاهان به شکلی عجیب به یکدیگر گره خورده است؛ حتی در سالروز تولد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید هواداران پرسپولیس بیشتر از اینکه رامین رضاییان از این تیم جدا شود، دوست داشتند زوج او را در کنار دانیال اسماعیلی‌فر در اختیار داشته باشند تا یکی از هجومی‌ترین بازیکنان راست‌ پای فوتبال ایران را قرمزپوش ببینند.

با این حال، رامین رضاییان که در نیم فصل گذشته از لیگ ستارگان قطر به پرسپولیس بازگشته بود، جدایی زودهنگامی از پیراهن سرخ‌ها داشت تا از میان انتخاب‌هایی که داشت سپاهان را به عنوان مقصد انتخاب کند. در سمت مقابل نیز دانیال اسماعیلی‌فر که طی فصول اخیر صحبت‎‌های زیادی درباره حضورش در پرسپولیس شکل گرفته بود، بالاخره دل از اصفهان کند و پیراهن پرسپولیس را انتخاب کرد.

اسماعیلی‌فر که با حضور در پرسپولیس همچنان با رامین رضاییان مقایسه می‌شود، توانسته در آماری جالب توجه با 5 پاس گل و 2 گل زده، نمایشی موفق از خود به جا بگذارد و به یکی از مهره‌های تهاجمی تاثیرگذار سرخ‌ها تبدیل شود. در سمت مقابل نیز رامین رضاییان توانسته در سپاهان با 5 گل زده و 4 پاس گل روزهای خوبی را دنبال کند.

نکته جالب اما اینجاست که هر دو بازیکن راست پای پرماجرای فوتبال ایران در یک روز متولد شده‌اند و 27 اسفند سالروز تولد آنهاست تا از این نظر نیز تلاقی سرنوشت عجیبی را دنبال کنند.

با این حال مدافع مازنی حال حاضر پرسپولیسی‌ها دو سال از رامین رضاییان کوچکتر است تا از حیث شرایط سنی، برتری محسوسی نسبت به رقیب چند فصل اخیر خود داشته باشد. باید دید در ادامه فصل این رقابت از حیث آماری به سود کدامیک از راست‌پاهای پرسپولیس و سپاهان پیش خواهد رفت و کدامیک در پایان فصل شرایط برتری از این حیث را دنبال خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز 26 اسفند / فیلم