پیوند فیروزه‌ای 150 زوج جوان در مسجد مقدس جمکران


پیوند فیروزه‌ای 150 زوج جوان در مسجد مقدس جمکران

پیوند فیروزه‌ای ۱۵۰ زوج جوان در مسجد مقدس جمکران همایش پیوند فیروزه‌ای ویژه زوج‌های جوان به مناسبت نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد امام عصر (عج) مراسم پیوند فیروزه ای ۱۵۰ زوج دانشجوی دانشگاه قم در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی در این همایش با بیان اینکه اصل تشکیل خانواده از مسائل مهم در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: همچنین تثبیت خانواده و توسعه خانواده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها در فرزندآوری تأخیر نکنند چرا که رزق فرزندان را خداوند تأمین می‌کند، گفت: یکی از مشکلات جدی جامعه عدم درک متقابل بین فرزندان و والدین است که یکی از علل اصلی آن اختلاف سنی است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هادی از کارشناسان مشاور حوزه خانواده نیز در همایش پیوند فیروزه ای با اشاره به مهارت های هفت گانه مهم که باید در بین همسران مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: خودآگاهی ارتباطی از مهارت های نخست در زمینه همسرداری است. مولودی خوانی در وصف ائمه اطهار (ع) و عقد یک زوج دانشجو از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه در مسجد مقدس جمکران بود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید