استانداری تهران به دنبال رفع کمبود کلانتری در استان


استانداری تهران به دنبال رفع کمبود کلانتری در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، استاندار تهران در رزمایش نوروزی پلیس گفت: در استان تهران ۴۰ کلانتری کم داشتیم که یک‌سوم آن‌ها تأمین شده و مابقی آن هم امسال و سال آینده در برنامه و بودجه پیش‌بینی می‌شود. علیرضا فخاری در ادامه با بیان اینکه...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، استاندار تهران در رزمایش نوروزی پلیس گفت: در استان تهران ۴۰ کلانتری کم داشتیم که یک‌سوم آن‌ها تأمین شده و مابقی آن هم امسال و سال آینده در برنامه و بودجه پیش‌بینی می‌شود. استانداری تهران به دنبال رفع کمبود کلانتری در استان

علیرضا فخاری در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان تابلوی نمادین عزت و اقتدار یک ملت تعریف می‌شود، گفت: یقین دارم که همه نیرو‌های انتظامی جان بر کف، مقتدر و ایستاده در مقابله دشمنان بوده و تا آخرین قطره خون از پا نخواهند نشست.

استاندار تهران گفت: امروز در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت و بزرگان جان بر کف نیروی انتظامی حاضر شدیم تا از اقتدار، نوآوری و اقدام حرفه‌ای که در دستور کار دارند، هم حمایت کنیم، هم نظارت کنیم و هم در کنار یکدیگر برای ایجاد اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

علیرضا فخاری افزود: امروز، خدمت با معرفت و نگاه نو و حرفه‌ای به کار نیروی انتظامی، تکلیفی است که مقام معظم رهبری برای همه نیرو‌های انتظامی در دستور کار قرار داده‌اند.

استاندار تهران گفت: امروز تأمین امنیت از همه نوع و با هر شکلی و با تنوع خاص، در دستور کار نیروی انتظامی است و شناخت صحیح از محیط عمل، برآورد صحیح و بلند مدت و نگاه حرفه‌ای به انجام وظایف، از مقتضیات امروز کار نیروی انتظامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا