معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی


فصل چهارم سریال نون خ توسط عوامل این اثر برای ایام نوروز تدارک دیده شده که پخش می گردد. در این مطلب به معرفی بازیگران سریال نون خ ۴ می پردازیم.

نون خ ۴ نام سریالی ایرانی در سبک کمدی و طنز می باشد که تهیه کننده آن مهدی فرجی و کارگردان آن سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که جهت پخش در روزهای نوروز سال ۱۴۰۲ فراهم گردیده که مقرر شده تا در ماه مبارک رمضان از شبکه ۱ سیما پخش گردد. فصل های قبلی این سریال مورد توجه قرار گرفت که موجب شد تا عوامل آن به فکر تهیه و تولید و پخش فصل چهارم آن بیفتند. در این مطلب شما را با بازیگران سریال نون خ ۴ آشنا می نماییم.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

معرفی بازیگران سریال نون خ ۴

هنرپیشگان سریال نون خ ۴ بازیگران فصل های قبلی این سریال هستند تنها علی اخوان و بیژن بنفشه خواه به این مجموعه اضافه شده اند. از جمله بازیگران سریال نون خ ۴ می توان به سعید آقاخانی، هومن حاج عبداللهی، بیژن بنفشه خواه، علی صادقی، هدیه بازوند، سیروس میمنت، شقایق دهقان، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، حمیدرضا آذرنگ، سید علی صالحی، ندا قاسمی، یوسف کرمی، پاشا جمالی، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، ماشالله وروایی اشاره داشت.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

هومن حاج عبداللهی

هومن حاج عبداللهی زاده بیست و سوم تیرماه سال ۱۳۵۴ در تهران است که در زمینه اجرا و هنرپیشگی فعالیت می کند. او دانشجوی انصرافی رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که وقتی هفده ساله بود با رفتن به روی صحنه فعالیتش را آغاز نمود و ۸ سال بعد در مسابقه هفته به هفته مجری بود که به این وسیله به صورت جدی در تلویزیون مقابل دوربین رفت. او از بازیگران سریال پایتخت است که با بازی در آن توانست شناخته شده و مشهور گردد.

سعید آقاخانی

آقاخانی زاده چهارم ماه اسفند سال ۱۳۵۰ در بیجار هنرپیشه می باشد، او مدرک گرفته کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه تهران است که شروع فعالیت او با رفتن به روی صحنه رقم خورد. نخستین تجربه حضور در جلوی دوربین را نیز با بازی در مجموعه تلویزیونی «محکمه عدالت» در سال ۷۱ کسب نمود و به واسطه بازی در مجموعه تلویزیونی «ساعت خوش» مشهور شد. او سالها است که با خانمی به اسم گلرخ حقیقی ازدواج نموده و صاحب ۲ فرزند دختر شده اند.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه از بازیگران سریال نون خ ۴ است که در این فصل به این مجموعه اضافه شده و در فصل های قبلی حضور نداشته است. ایشان زاده یکم ماه فروردین سال ۱۳۵۲ در تهران هستند که تحصیلات آکادمیک خود را در رشته نمایش و در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد به پایان رسانده و مدرک گرفته اند. وی در مجموعه تلویزیونی «بدون شرح» مشهور گردید و در سال ۸۸ بود که به جرگه متاهلین پیوست. او با رضا داوود نزاد و مهران غفوریان روابطی دوستانه دارد.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

هدیه بازوند

خانم بازوند زاده بیست و هفتم ماه مرداد سال ۶۶ در بندرعباس است که به بازیگری در عرصه های تلویزیون و سینما مشغول می باشد، او تحصیلکرده کارشناسی در رشته مهندسی معماری است. وی در سال ۱۳۹۷ در سریال هشتک خاله سوسکه مقابل حضور یافت و با بازی در «نون خ» توانست مورد توجه قرار بگیرد.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

علی صادقی

آقای صادقی زاده چهاردهم ماه آذر سال ۵۹ در تهران و از هنرپیشگان تلویزیون و سینمای کشورمان است که رد سریال نون خ نیز بازی کرده است. او تحصیلکرده رشته کامپیوتر در مقطع فوق دیپلم می باشد که وقتی تنها یازده سال داشت با بازی در فیلم سینمایی «آفتاب عالم تاب» قدم در عرصه بازیگری نهاد و در ۱۳۸۳ در مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» مقابل دوربین رفت و مشهور شد.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

سیروس میمنت

این بازیگر ایرانی در چهارم خرداد سال ۱۳۳۸ در کرمانشاه به دنیا آمده و مدرک تحصیلی اش دیپلم می باشد. شروع فعالیت هنری او با کارگردانی بود که بعدا با بازی در مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» در سال ۸۳ تجربه بازیگری را نیز کسب نمود و البته توانست مورد توجه قرار گرفته و مشهور شود. در سال ۵۸ ازدواج نمود که نتیجه آن ۴ فرزند پسر می باشد. آقای میمنت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ کاندید شده بود.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

شقایق دهقان

خانم دهقان زاده چهارم ماه اسفند سال ۵۷ در آلمان هنرپیشه تلویزیون و سینمای ایران است، تحصیلاتش دیپلم می باشد که آغاز فعالیت او با رفتن به روی صحنه تئاتر رقم خورد و تجربه اولین حضور در مقابل دوربین را در ۱۳۷۹ با مجموعه تلویزیونی «مثل زندگی» به دست آورد.در سال ۸۱ در سریال «پاورچین» حضور یافت و توانست مشهور گردد. چند سال قبل با مهراب قاسم خانی ازدواج نموده بود که البته از یکدیگر جدا شدند، خبرهایی که مبنی بر حضور دوباره آنها در کنار یکدیگر منتشر شده که البته هنوز دقیق نشده است.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

پاشا جمالی

پاشا جمالی زاده سی و یکم ماه خرداد سال ۷۰ در رشت است که هنرپیشه تلویزیون و سینما می باشد. او تحصیلکرده رشته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی است. وی مانند بسیاری دیگر از بازیگران فعالیت بازیگری خود را با حضور بر روی صحنه تئاتر آغاز نمود، و در سال ۹۱ با بازی در فیلم کوتاه «سوپرایز» تجربه حضور در سینما را نیز کسب کرد. او همچنین در مجموعه تلویزیونی «شهرزاد» با نقش اصغری بازی نمود و مشهور گردید. آقای جمالی مجرد می باشد.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

شیدا یوسفی

یوسفی زاده بیستم ماه آذر سال ۱۳۶۵ در تهران هنرپیشه و منشی صحنه سابق می باشد. او تحصیلکرده رشتته کارگردانی در مقطع کارشناسی است، او ابتدا کارش را با منشی پشت صحنه بودن آغاز نمود و در سال ۸۸ نخستین بار با بازی در فیلم سینمایی «پوست موز» مقابل دوربین رفت و با حضور در مجموعه تلویزیونی «ممنوعه» شناخته گردید. خانم یوسفی هنوز ازدواج نکرده است.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

صهبا شرافتی

صهبا شرافتی از بازیگران سریال نون خ ۴ زاده هشتم ماه مهر سال ۷۷ در شهر سقز کردستان است. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم ریاضی و فیزیک است که با حضور در تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز نمود، بعدا به عنوان سیاهی لشکر فعالیت کرد تا در نهایت در سریال نون خ توانست با بازی در نقش روناک به صورت جدی فعالیت کند. در واقع همکاری با سعید آقاخانی و مهران مدیری از آرزوهای او بود.

ماشالله وروایی

وی زاده سال ۱۳۲۹ در کرمانشاه بوده که غیر از بازیگری بازنشسته نظامی می باشد. او فارغ التحصیل دانشگاه افسری نیروی هوایی ارتش است که به عنوان کادر پرواز در عقیدتی سیاسی فعالیت های هنری-نمایشی را آغاز نمود. در سال ۹۹ در مجموعه تلویزیونی نوروزی «نون خ» در نقش عمو کاووس بازی کرد.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

سیروس حسینی فر

زاده سال ۵۸ در کرمانشاه است که هنرپیشه کمدی ایرانی می باشد، او تحصیلکرده رشته بازیگری و دارای مدرک فوق دیپلم رشته کامپیوتر است که کارش را با حضور بر روی صحنه آغاز نمود و در ۱۳۷۸ اجرای صحنه ای را در پیش گرفت. در سال ۸۰ به واسطه طراحی اجراهای تازه ای ملقب به «بمب خنده» و «مرد هزار حنجره» مشهور گردید. در سال ۹۷ با بازی در مجموعه تلویزیونی «خاله سوسکه» مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و با بازی در «نون خ» شناخته شد. او در سال ۸۳ ازدواج نمود که نتیجه آن ۲ دختر می باشد.

سیروس سپهری

آقای سپهری زاده سال ۱۳۴۴ و اهل کرمانشاه است که در زمینه کارگردانی و بازیگری فعالیت دارد. او کار هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود و در سن سی و پنج سالگی به عنوان کارگران تئاتر مورد توجه قرار گرفت، تا اینکه سال ۹۸ با بازی در «نون خ» به قاب تلویزیون به عنوان بازیگر پیوست. او ازدواج کرده که نتیجه اش فرزندی دختر است.

شقایق فتاحی

خانم فتاحی زاده چهارم ماه مرداد سال ۷۲ در کرمانشاه است که در عرصه هنرپیشه تلویزیون و سینما می باشد، تحصیلکرده رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی است که شروع فعالیتش با حضور در تئاتر رقم خورد. او در سال ۹۳ با بازی در تله فیلم «دنیا» تجربه حضور در مقابل دوربین را کسب کرد و در نهایت با بازی در سریال «نون خ» شناخته گردید.

سید حسین موسوی

سید حسین موسوی زاده سال ۶۲ در کردستان بوده که در زمینه بازیگری فعالیت می کند. آقای موسوی در کلاسهای بازیگری حسن معجونی حضور یافته و همچنین با شرکت در کارگاه آموزشی هنرپیشگی و بداهه گویی پرویز بربد دوره های مربوطه را گذرانده است. آغاز فعالیت هنری او از تئاتر بوده و با بازی در سریال «نون خ» اولین تجربه بازیگری خود در تلویزیون را به دست آورده است.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

آتنا مهیاری

آتنا مهیاری زاده سال ۶۶ در کرمانشاه هنرپیشه ایرانی است که وی هم کارش را با حضور در تئاتر آغاز نموده و در سال ۹۷ با بازی در فیلم سینمایی «مشت آخر» مقابل دوربین قرار گرفت، در سریال «نون خ» نیز حضور یافته که موجب شد تا مورد توجه قرار بگیرد.

هدی استواری

هدی استواری زاده بیست و یکم ماه شهریور سال ۷۰ در کرمانشاه می باشد که در زمینه بازیگری نیز فعالیت می کند. دارای PHD تضمین کیفیت بوده و دارای مدرک دکترا می باشد. او کار هنری خود را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود، بعدا در سال ۹۵ با بازی در مجموعه تلویزیونی «انعکاس» مقابل دوربین قرار گرفت. او از بازیگران سریال «نون خ» است که به واسطه این نقش آفرینی شناخته گردید.

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

معرفی بازیگران سریال نون خ 4 به همراه عکس و بیوگرافی

در این مطلب شما را با بازیگران سریال نون خ ۴ آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تغییر فاحش لاله مرزبان قبل و بعد از بازیگری / خانم بازیگر چادری که مدلینگ شد ! + عکس ...