آینده مبهم آدرین نیوی


فرمول یک ایران – تام کلارکسون مجری کنفرانس مطبوعاتی فرمول یک، بیان کرد که قرارداد آدرین نیوی با ردبول به پایان رسیده و در انتظار تمدید آن است. دیمون هیل قهرمان سابق فرمول یک، در این مورد بیان کرد: افرادی که با پشت صحنه فرمول یک آشنایی ندارند...

فرمول یک ایران – تام کلارکسون مجری کنفرانس مطبوعاتی فرمول یک، بیان کرد که قرارداد آدرین نیوی با ردبول به پایان رسیده و در انتظار تمدید آن است.

دیمون هیل قهرمان سابق فرمول یک، در این مورد بیان کرد:

افرادی که با پشت صحنه فرمول یک آشنایی ندارند بدانند که آدرین نیوی اگر موفق ترین طراح تاریخ فرمول یک نباشد حتما در بین بهترین ها قرار دارد.

نرخ موفقیت او باورنکردنی است. هر تیمی که او در آن حضور داشته، قهرمانی سازندگان و رانندگان را به دست آورده است. من شمارش دستاوردهای وی را از دست داده ام. او یک فرد کلیدی است و هر آنچه که برای ارائه دارد بسیار ارزشمند است.

نمی‌توانم کاری را که او در بحرین انجام داد، نادیده بگیرم. جایی که در مقابل مرسدس بنز با دفترچه یادداشتش روی پیست ایستاده بود و به بال‌ جلوی این خودرو نگاه می کرد.

با شناختی که از نیوی وجود دارد باید یک دقیقه صبر کرد، او در حال حاضر قدرتمندترین خودرو را در فرمول یک دارد، چرا به بال‌های جلوی مرسدس نگاه می‌کند؟

آیا او واقعاً به بال‌های جلو نگاه می‌کرد؟ یا فقط جلوی مرسدس ایستاده بود و گویی می گفت: “من مشتاقم”. آیا واقعاً چنین چیزی را می گفت؟

البته باید گفت که نیوی در پیست بحرین، به خودروی استون مارتین نیز خیره شده بود. هیل درباره احتمال اینکه تیم‌ها بتوانند از ردبول سبقت بگیرند، گفت:

در کوتاه‌مدت احتمالا نه، اما در درازمدت بسیار جالب خواهد بود که ببینیم این تفاوت‌ها در سقف هزینه‌ها چگونه می‌تواند در زمان اختصاص یافته به ایرودینامیک و همه محدودیت های موجود دیگر تأثیر بگذارد.

بنابراین ما امیدواریم که ردبول به حداکثر توان خود برسد و دیگر قادر به استخراج قدرت بیشتری از این خودرو نباشد.

اما با شناختی که از ردبول و آدرین نیوی و همه افراد باهوشی که در آنجا حضور دارند وجود دارد، احتمالاً همچنان ترفندهای بیشتری برای نمایش دادن وجود دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق