تغییر مجدد آخر هفته فرمول یک و نارضایتی دیگر


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن می‌گوید که آزمون و خطاهای فرمول یک برای داشتن آخر هفته های متفاوت می تواند سبب شود که وی این ورزش را ترک کند. فرمول یک، دو سال پیش فرمت مسابقه سرعتی یا اسپرینت را معرفی کرد که بخش بزرگی از مسابقات امسال را تشکیل خواهد...

فرمول یک ایران – مکس ورشتپن می‌گوید که آزمون و خطاهای فرمول یک برای داشتن آخر هفته های متفاوت می تواند سبب شود که وی این ورزش را ترک کند.

فرمول یک، دو سال پیش فرمت مسابقه سرعتی یا اسپرینت را معرفی کرد که بخش بزرگی از مسابقات امسال را تشکیل خواهد داد. شش مسابقه از بیست و سه مسابقه دارای مسابقه اسپرینت خواهند بود که نسبت به سال گذشته، سه عدد افزایش یافته است.

فرمول یک در حال بررسی تغییراتی در فرمت اسپرینت است که می‌تواند در اولین آخر هفته‌ی اسپرینت فصل یعنی در پیست باکو که چهار هفته دیگر است به اجرا در آید.

این در حالی است که استفانو دومنیکالی، مدیرعامل فرمول یک، تمایل خود را برای کاهش تعداد مراحل تمرینی آخر هفته‌های مسابقه‌ای و افزایش تعداد مراحل مسابقه ای و رقابتی تکرار کرد. با این حال رانندگان زیادی از جمله ورشتپن بیان کردند که فرمت قبلی را بیشتر ترجیح می دهند:

من فقط از خود مسابقه اصلی راضی هستم، فکر می کنم این قسمت آخر هفته برای هیجان خیلی بهتر است. البته، کلا امیدوارم که تغییرات زیادی ایجاد نشود، در غیر این صورت ممکن است که دیگر برای مدت طولانی اینجا نباشم.

وی پارسال نیز بیان کرده بود:

من علاقه ای به مسابقه اسپرینت ندارم. اما همینه که هست، برخی دوست دارند و برخی هم ندارند.

فرمول یک در حال ارزیابی تغییراتی برای مرحله اسپرینت است و هنوز تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است.

کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول امروز بیان کرد که فرمول یک قصد دارد تا با ایجاد تغییراتی در فرمت مسابقات اسپرینت کمی آنها را پویاتر کند.

می دانم که مدیر ورزشی سخت روی این موضوع کار کرده است و امیدوارم که بتوانیم آن را نهایی کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نقاشی کودکانه بتمن ؛ 20 عکس بتمن برای رنگ آمیزی کودکان زیر 7 سال