آلونسو: همیلتون با یک خودروی معمولی عملکرد ضعیفی دارد


فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو به اظهارات لوئیس همیلتون در مورد اینکه ردبول دارای “سریع ترین خودرویی است که تا به حال دیده است” واکنش نشان داده و به تسلط مرسدس در سال های 2014 تا 2015 اشاره کرده است. فرناندو آلونسو در واکنش به اظهارات راننده تیم...

فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو به اظهارات لوئیس همیلتون در مورد اینکه ردبول دارای “سریع ترین خودرویی است که تا به حال دیده است” واکنش نشان داده و به تسلط مرسدس در سال های 2014 تا 2015 اشاره کرده است.

فرناندو آلونسو در واکنش به اظهارات راننده تیم فرمول یک مرسدس در مورد برتری عملکرد ردبول در سال 2023 بیان کرد که لوئیس همیلتون “حافظه ضعیفی” دارد.

در طول آخر هفته عربستان، همیلتون در مورد سرعت بالای مکس ورشتپن راننده ردبول اظهار نظر کرده بود:

وقتی ما سریع بودیم، آنقدرها هم سریع نبودیم. این سریع ترین ماشینی است که من دیده ام، به خصوص در مقایسه با بقیه.

هنگامی که نظرات او در مصاحبه ای اختصاصی با فرناندو آلونسو مطرح شد، راننده استون مارتین پیشنهاد داد که همیلتون برتری را که در مرسدس خود در آغاز دوره توربو هایبریدی داشت به یاد آورد:

اصلاً موافق(گفته های همیلتون) نیستم. هفته گذشته من 20 ثانیه عقب تر از چکو و مکس مسابقه را به پایان رسانیدم. همیلتون و روزبرگ در سال های 2014 و 2015 یک دقیقه جلوتر از بقیه بودند. او حافظه ضعیفی دارد و در حال پیر شدن است!

آلونسو اضافه کرد که او اکنون معتقد است که ضعف خودروی مرسدس، ضعف توانایی همیلتون را نشان داده است:

با یک ماشین معمولی می توانید ببینید که او ضعف دارد. قبلا، او به تنهایی یا گاهی با هم تیمی خود مسابقه می داد. اما ببینید – او رکورددار پول پوزیشن است و جورج راسل که به تازگی در مراحل تعیین خط این فصل 2 بر صفر او را شکست داده است. این فقط نشان می دهد که ماشین چقدر هنوز یک عامل کلیدی است.

البته، با نتیجه امروز تعیین خط استرالیا، راسل 3 بر 0 از همیلتون پیشی گرفته است. فرناندو همینطور در مورد گفتار و رفتار افراد تیم مرسدس گفت:

مرسدس یک خودروی سریع دارد. اگر به نظرات آنها گوش دهید، به نظر می رسد که آنها ماشینی دارند که در مرحله اول تعیین خط حذف می شود، اما آنها سریع هستند.

کارلوس ساینز که نیز در آنجا ایستاده بود بیان کرد:

موافقم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان