کالبد تهران ما را به جامعه توحیدی نمی‌رساند


کالبد تهران ما را به جامعه توحیدی نمی‌رساند

عضو شورای شهر تهران گفت:در شهری که صدای اذان شنیده نمی‌شود تعجبی نیست که جوانان ما امروز با وضعیت بسیار ناراحت کننده در شهر قدم بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه متأسفانه آنچه امروز در تهران مشاهده می‌شود به دلیل سیاست‌های غلط گذشته است گفت: در حوزه فرهنگ دچار چالش‌ها و آسیب‌های جدی هستیم و پیامدهای آن را مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در شهری که صدای اذان شنیده نمی‌شود تعجبی نیست که جوانان ما امروز با وضعیت بسیار ناراحت کننده در شهر قدم بزنند فرزندان ما محصول تربیت آموزش و پرورش خودمان هستند.

اقراریان با بیان اینکه مگر غیر از این است که هدف و غایت و نزول قرآن برای حرکت به سمت توحید است گفت: با جامعه توحیدی فاصله بسیاری داریم انقلاب اسلامی قرار بود ما را به جامعه توحیدی برساند اما کالبد شهر ما را به جامعه توحیدی نمی‌رساند.

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: اگر بپذیریم تهران قرار است الگوی کلانشهرهای جهان اسلام باشد باید بدانیم قبله آن شهر ری است جهت توسعه تهران به سمت شهر ری نیست و به سمت شمال شهر و سرمایه داری است مرکز تهران منطقه ۱۲ نیست بلکه منطقه ۲۰ است.

وی گفت: کماکان درحال قدم زدن در حوزه نئولیبرالیسم غربی هستیم جامعه باید بیدار شود و اگر بیدار نشود دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...