درایور جدید کارت‌های گرافیک انویدیا نگارش GeForce 531.58 پایدار [دانلود کنید]


درایور جدید کارت‌های گرافیک انویدیا نگارش GeForce 531.58 پایدار [دانلود کنید]

اگر شما هم یک کارت گرافیک یا لپ تاپ مجهز به پردازنده‌های گرافیکی GeForce انویدیا دارید، زمان دانلود جدیدترین درایور انویدیا برای ویندوز 10 و ویندوز 11 فرا رسیده است. اخیراً درایور جدید انویدیا به نگارش 531.58 برای آخرین بازی های روز منتشر شد....

اگر شما هم یک کارت گرافیک یا لپ تاپ مجهز به پردازنده‌های گرافیکی GeForce انویدیا دارید، زمان دانلود جدیدترین درایور انویدیا برای ویندوز 10 و ویندوز 11 فرا رسیده است. اخیراً درایور جدید انویدیا به نگارش 531.58 برای آخرین بازی های روز منتشر شد. برای دانلود درایور جدید انویدیا و اطلاع از تغییرات آن با شهر سخت افزار همراه شوید.

دانلود جدیدترین درایور انویدیا برای ویندوز 10 و 11

انویدیا چند روز قبل نگارش 531.41 از درایور موسوم به GeForce Game Ready خود را برای پشتیبانی از جدیدترین بازی ها و رفع برخی مشکلات منتشر کرد. جدیدترین درایور کارت‌های گرافیک انویدیا برای ویندوز 10 و ویندوز 11 دارای گواهی WHQL مایکروسافت بوده و یک درایور پایدار است.

دانلود جدیدترین نسخه درایور انویدیا برای ویندوز 10 و ویندوز 11

اولین تغییر درایور جدید انویدیا اضافه شدن بهینه سازی برای بازی های جدید از جمله بتای همگانی Diablo IV با پشتیبانی از فناوری NVIDIA DLSS 2 است. همچنین درایور جدید کارت های گرافیک انویدیا برای ویندوز 10 و ویندوز 11 با اضافه شدن پشتیبانی از DLSS 2 در بازی های The Last of Us Part I ،Smalland: Survive the Wild و Deceive Inc همراه است.

تغییر دیگر درایور جدید انویدیا پشتیبانی از بازی Resident Evil 4 و همچنین DLSS 3 در بازی Forza Horizon 5 است. آخرین تغییر در زمینه بازی ها، پشتیبانی از حالت Ray Tracing: Overdrive Mode بازی Cyberpunk 2077 است. طبق معمول تعدادی مشکل شناخته شده نیز در درایور جدید رفع گردیده است و برای بهره مندی از عملکرد بهتر یا رفع خطاها، بهتر است از جدیدترین درایور انویدیا استفاده کنید.

برای دانلود درایور جدید انویدیا یا جدیدترین نسخه درایور کارت‌های گرافیک انویدیا برای ویندوز 10 و ویندوز 11 اینجا کلیک کنید.

آپدیت هاتفیکس منتشر شد

انویدیا یک آپدیت هاتفیکس یا رفع اشکال برای درایور پایدار Game Ready Driver 531.41 منتشر کرد که مشکل کرش کردن بازی The Last of Us Part 1 بر روی کارت های گرافیک سری GeForce RTX 30 را رفع می کند. همچنین مشکل ناپایداری در بازی Assassin's Creed Origins و خرابی تصویر هنگام فعال کردن FXAA در بازی Resident Evil 4 Remake برطرف شده است.

برای دانلود آپدیت هاتفیکس اخیر انویدیا به نگارش 531.58 اینجا کلیک کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

AMD از دو پردازنده Ryzen 9 5900XT و Ryzen 7 5800XT برای سوکت AM4 رونمایی کرد؛ پشتیبانی ...