هیپنوتیزم درمانی افسردگی _ دکتر دارابی_تهران_44030719


درمان افسردگی با رواندرمانی و هیپنوتیزم. کلینیک روانشناسی و هیپنوتیزم دکتر دارابی تهران ۴۴۰۳۰۷۱۹ افسردگی را همه میشناسند و آنرا تجربه کرده اند. تعریف افسردگی در زبان عامیانه به حالتی اطلاق می شود که فرد به نوعی ارتباطات خود را با پیرامون اطراف...

درمان افسردگی با رواندرمانی و هیپنوتیزم.

کلینیک روانشناسی و هیپنوتیزم دکتر دارابی تهران ۴۴۰۳۰۷۱۹

افسردگی را همه میشناسند و آنرا تجربه کرده اند.

تعریف افسردگی در زبان عامیانه به حالتی اطلاق می شود که فرد به نوعی ارتباطات خود را با پیرامون اطراف خود قطع کرده و تمایل به صحبت و برقراری ارتباط با اعضای خانواده خود را نیز ندارد. زمانی که شرایط بحرانی شده و فرد به طور کل ارتباطات میان فردی خود را قطع می کند اطرافیان اظهار می کنند که شخص به افسردگی مزمن مبتلا شده است.

تعریف افسردگی در علم روانشناسی عبارت است از : تجربه حالت روانی و جسمانی که شخص به طور مداوم احساس پوچی ، غمگینی و بی انگیزگی دارد. این بی حوصلگی منجر به قطع ارتباط با محیط پیرامون شده و نوعی نگاه منفی به مسائل زندگی را به همراه خواهد داشت.

گاها مشاهده می شود که افراد افسرده علی رغم ابتلا به آن نشانه های فوق، پرخاشگری را نیز بروز می دهند.

علایم اصلی افسردگی عبارت اند از:

  • پایین بودن خلق
  • بی علاقه بودن نسبت به اموری که قبلا مورد علاقه بوده است.
  • احساس گناه
  • اختلالات خواب
  • بی قراری
  • اختلالات اشتهایی
  • اختلالات تمرکز
  • احساس خستگی
  • داشتن افکار خودکشی و و و.

علل افسردگی عوامل ارث یا ژنتیک و عوامل محیطی و تجارب کودکی سخت و نیز باورهای نا درست شناختی است ..

برای درمان افسردگی روشهای زیر وجود دارد…

دارو درمانی

زمانی که بیمار علی رغم استفاده از مشاوره های روانپزشکی بهبود نباید، می تواند با مصرف قرص های ضد افسردگی که توسط روانپزشک در دورهای معین تجویز می شود افسسردگی را درمان کند.

در این راستا اگر فردی در خلال افسردگی نشانه های سایکوتیک را نیز زداشته باشد، از داروهای ضد سایکوتیک نیز استفاده خواهد شد.

روان درمانی

در روان درمانی ها استفاده از رویکرد های درمانی نظیر روانکاوی ، شناخت درمانی و رفتار درمانی استفاده می شود که فرد بنا بر نوع نگرش درمانگر خود از درمان های آن ها بهره مند خواهد شد.

درمان افسردگی با هینوتیزم و هیپنوتراپی

امروزه روش نوینی برای درمان افسردگی به وجو آمده است که بسیاری از افرادی که به این اختلال مبتلا هستند، نتایج مثبتی را از این روش دریافت کرده اند.

هیپنوتیزم درمانی با ایجاد تغییرات ذهنی فرد ناهشیار می تواند در انجام فعالیت های مثبت و همچنین فکر مثبت نسبت به پیرامون خود افسردگی را درمان کند.

هیپنتیزم می تواند علائمی نظیر افکار خودکشی، بی حوصلگی، بی انگیزگی، اختلاللت خواب اختلاللت اشتهایی و پرخاشگری افراد افسرده درمان کند.

کلمات کلیدی=هیپنوتیزم،هیپنوآنالیز.هیپنوتیزم درمانی در تهران،بهترین متخصص هیپنوتیزم در تهران،بهترا هیپنوتیزم،ین دکتر هیپنوتیزم غرب تهران،درمان افسردگی در تهران،درمان افسردگی با هیپنوتیزم غرب تهران،گی با هیپنوتیزم در تهران،بهترین دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران،روانشناس خوب در تهران،رواندرمانی با هیپنوتیزم در غرب تهران.بهترین متخصص هیپنوتیزم در شمال تهران،متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،متخصص هیپنوتیزم در آریاشهر،متخصص هیپنوتیزم در صادقیه،متخصص هیپنوتیزم در پونک.هیپنوتیزم،هیپنوآنالیز.هیپنوتیزم درمانی در تهران،بهترین متخصص هیپنوتیزم در تهران،بهترا هیپنوتیزم،ین دکتر هیپنوتیزم غرب تهران،درمان افسردگی در تهران،درمان افسردگی با هیپنوتیزم غرب تهران،گی با هیپنوتیزم در تهران،بهترین دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران،روانشناس خوب در تهران،رواندرمانی با هیپنوتیزم در غرب تهران.بهترین متخصص هیپنوتیزم در شمال تهران،متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،متخصص هیپنوتیزم در آریاشهر،متخصص هیپنوتیزم در صادقیه،متخصص هیپنوتیزم در پونک.هیپنوتیزم،هیپنوآنالیز.هیپنوتیزم درمانی در تهران،بهترین متخصص هیپنوتیزم در تهران،بهترا هیپنوتیزم،ین دکتر هیپنوتیزم غرب تهران،درمان افسردگی در تهران،درمان افسردگی با هیپنوتیزم غرب تهران،گی با هیپنوتیزم در تهران،بهترین دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران،روانشناس خوب در تهران،رواندرمانی با هیپنوتیزم در غرب تهران.بهترین متخصص هیپنوتیزم در شمال تهران،متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،متخصص هیپنوتیزم در آریاشهر،متخصص هیپنوتیزم در صادقیه،متخصص هیپنوتیزم در پونک.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان