آپدیت One UI Core 5.1 برای گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho منتشر شد


آپدیت One UI Core 5.1 برای گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho منتشر شد

سامسونگ اخیرا آپدیت فریم‌ور بزرگ دیگری را برای گوشی گلکسی A12 Nacho منتشر کرده است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که این گوشی پیش‌تر در ماه دسامبر سال 2022 و به‌طور غیر منتظره‌ای آپدیت One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرد.اکنون سامسونگ...

سامسونگ اخیرا آپدیت فریم‌ور بزرگ دیگری را برای گوشی گلکسی A12 Nacho منتشر کرده است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که این گوشی پیش‌تر در ماه دسامبر سال 2022 و به‌طور غیر منتظره‌ای آپدیت One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرد.

اکنون سامسونگ آپدیت One UI 5.1 را به‌عنوان آخرین به‌روزرسانی عمده برای گوشی گلکسی A12 Nacho منتشر کرده است. به‌روزرسانی جدید این گوشی دارای فریم‌ور با شماره ورژن A127FZHU8DWC3 بوده و پچ امنیتی ماه مارس 2023 را در خود جای داده است.

گلکسی A12 Nacho نسخه Core رابط کاربری اختصاصی سامسونگ را اجرا می‌کند. بنابراین به‌روزرسانی جدید این گجت از ویژگی‌ها و امکانات محدودتری نسبت به نسخه استاندارد One UI 5.1 برای گوشی‌های رده بالاتر برخوردار است.

فهرست رسمی تغییرات که توسط سامسونگ منتشر شده است؛ نشان می‌دهد که قابلیت جستجو و شیوه نمایش اطلاعات در اپلیکیشن گالری بهبود یافته است. همچنین دکمه Effects برای تصاویر سلفی نیز به برنامه اضافه شده است. همچنین فهرست تغییرات به بهبود قابلیت مولتی تسکینگ برای حالات نمایشی پاپ‌آپ و مولتی ویندوز، ارتقاء ویژگی Modes and Routines با تصاویر پس‌زمینه مبتنی بر فعالیت، به‌روزرسانی اپلیکیشن Weather با ویجت جدید و پویا هواشناسی و بهبود قابلیت‌ جستجو در برنامه Samsung Internet اشاره دارد.

نهایتا فهرست تغییرات به وجود ویجت جدید باتری، پیشنهادات مرتبط با تنظیمات و وجود گزینه‌ای جدید برای تعیین محل ذخیره‌سازی تصاویر اسکرین‌شات اشاره می‌کند. چنان‌چه سامسونگ در اواخر سال 2023 به‌روزرسانی One UI 5.1.1 را منتشر نکند یا این آپدیت را برای گلکسی A12 Nacho ارائه ندهد؛ در این‌صورت One UI Core 5.1 احتمالا آخرین آپدیت عرضه شده برای این گوشی به‌شمار خواهد رفت.

آپدیت One UI Core 5.1 برای گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho منتشر شد
آپدیت One UI Core 5.1 برای گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho منتشر شد

در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A12 Nacho تنها در چند بازار منتخب از جمله هنگ‌کنگ و روسیه منتشر شده است. اما سامسونگ احتمالا به‌زودی این به‌روزرسانی را در بازارهای بیش‌تری ارائه خواهد کرد. کاربران گلکسی A12 Nacho در کشورهای فوق با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند آپدیت جدید را دریافت و روی گوشی خود نصب کنند.

همچنین کاربران در صورت تمایل به انجام به‌روزرسانی دستی از طریق کامپیوتر شخصی می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود کرده و آن‌را روی دستگاه خود فلش کنند.

آپدیت One UI Core 5.1 برای گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho منتشر شد



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

علت خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو X3 پرو + راه حل ارائه شده نمایندگی مرکزی