مرگ دلخراش ستاره سوارکاری در رقابت‌های استرالیا


مرگ دلخراش ستاره سوارکاری در رقابت‌های استرالیا

دین هالند، سوارکار معروف و موفق استرالیایی که در جریان یک مسابقه اسب‌سواری زمین خورده بود، در 34 سالگی درگذشت. او 4 فرزند زیر 5 سال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، او در جریان یک مسابقه از روی اسب به زمین افتاد، حادثه‌ای که شاهدان آن را بسیار ناراحت‌کننده و دلخراش توصیف کرده‌اند.
حادثه در حالی رخ داد که هالند سوار بر اسب 3 ساله‌ای به نام هدینگلی در مسابقات ویکتوریا شرکت کرده بود و در همان مسابقه اول، وقتی هدینگلی با حرکتی سریع به وسط پیست پیچید، از روی زین افتاد و به دنبال او، اسبش هم سقوط کرد. در پی این حادثه، یک سوارکار دیگر نیز با اسبش زمین خورد و وزن هر 2 اسب روی هالند افتاد تا او جان خود را از دست بدهد. برای سوارکار دیگر اتفاق خاصی نیفتاد و 2 اسب هم از جایشان بلند شدند و سالم به نظر می‌آمدند.

مرگ دلخراش ستاره سوارکاری در رقابت‌های استرالیا

بروس مک‌اوانی، مفسر کهنه‌کار مسابقات اسب‌سواری گفت: «من و همه شرکت‌کننده‌ها شوکه و ناراحت شده‌ایم که یک مرد جوان را در اوج دوران حرفه‌ای‌اش از دست داده‌ایم.» او اضافه کرد: «دین مرد جوانی بود که برای همه، هر کاری می‌توانست می‌کرد، آن هم با لبخند. همه در این ورزش برای او احترام زیادی قایل بودند و او را تحسین می‌کردند.»

مرگ دلخراش ستاره سوارکاری در رقابت‌های استرالیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعجب مردم در فضای مجازی از مدل گوشی بهرام رادان