چرا گری نویل از هم‌اتاقی شدن با بکام متنفر بود


چرا گری نویل از هم‌اتاقی شدن با بکام متنفر بود

گری نویل و دیوید بکام آنقدر دوستان نزدیکی هستند که نویل سال 1999 در عروسی بکام، ساقدوش او شده بود. اما حالا نویل فاش کرده که از هم‌اتاقی شدن با بکام متنفر بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، این 2 در کنار هم از تیم‌های پایه منچستریونایتد بالا آمدند و به ترکب اصلی رسیدند و با هم در تیم ملی بازی می‌کردند.
اما همه چیز بین آنها خوب و خوش نبوده و نویل فاش کرده که در بازی‌های خارج از خانه، از هم‌اتاق شدن با هم عذاب می‌کشیده‌اند.

نویل به شبکه اسکای گفت: «من حدود 6 ماه با دیوید بکام هم‌اتاق بودم و بعد ماجرای هم‌اتاقی شدن به طور کامل متوقف شد چون همه اتاق‌های شخضی خودشان را گرفتند. فکر کنم به این نتیجه رسیدند که بازیکنان با هم راحت نیستند و هر کدام سر یک ساعت متفاوتی با بقیه به تخت می‌روند.»

نویل ادامه داد: «2 مشکل بزرگ با بکس داشتم. خب، او با من داشت. من عادت داشتم ساعت 9 به تخت بروم و ساعت 5 بیدار شوم. او ساعت 11 به تخت می‌رفت و 8 بیدار می‌شد. بنابراین او من را از ساعت 9 تا 11 بیدار نگه می‌داشت و بعد من او را ساعت 5 صبح بیدار می‌کردم. برای همین، هم‌اتاقی شدن ما اصلا جواب نمی‌داد.»

البته فقط صدای ساعت نبوده که باعث می‌شده این 2 دوست قدیمی با هم به مشکل بخورند. نویل ادامه داد: «دوم اینکه او تمیزترین آدم است. وارد اتاق می‌شود و همه چیز باید بی‌عیب و نقص باشد. از وقتی 18 ساله بود، رفتارش همین بوده. ولی من هر چیزی را هرجایی پرت می‌کردم. بنابراین هم‌اتاقی شدن ما اصلا جواب نمی‌داد.»

مدافع سابق منچستریونایتد از تفاوت شخصیت خودش با بکام هم حرف زد: «من همیشه حرف می‌زنم، همیشه دارم بحث می‌کنم ولی او کاملا متضاد این است. به موسیقی گوش می‌دهد، دنبال آرامش است، و این کاملا متضاد من است.»
این در حالی است که روز گذشته خبری منتشر کردیم که بکام در آن از ابتلای خود به وسواس حرف زده بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان