تصادفات فوتی در خطوط ویژه / کاهش 15 درصدی تصادفات موتورسواران نسبت به سال 1400


به گزارش شفاف، سرهنگ حمید طریقت گفت: ۳۹ درصد تصادفات فوتی در سال ۱۴۰۱ و در مسیر‌های خطوط ویژه شهر تهران مربوط به موتورسواران بوده است. وی ادامه داد: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۱۵ درصد کاهش یافته است، به خاطر کنترل‌هایی که در حال انجام...

به گزارش شفاف، سرهنگ حمید طریقت گفت: ۳۹ درصد تصادفات فوتی در سال ۱۴۰۱ و در مسیر‌های خطوط ویژه شهر تهران مربوط به موتورسواران بوده است.

تصادفات فوتی در خطوط ویژه / کاهش 15 درصدی تصادفات موتورسواران نسبت به سال 1400

وی ادامه داد: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۱۵ درصد کاهش یافته است، به خاطر کنترل‌هایی که در حال انجام است عدد تصادفات فوتی داخل خطوط ویژه عدد زیادی نیست و اگر همین روند پیش رود و مردم نیز همکاری داشته باشند می‌توانیم این عدد را نیز کاهش دهیم.

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: از دلایل ورود موتورسواران به خطوط ویژه می‌توان به فرار از ترافیک و کوتاه شدن مسیر اشاره داشت.

سرهنگ طریقت افزود: حال جای سوال این است که چرا موتورسواران در روز‌های تعطیل که تراکم ترافیک وجود ندارد از خطوط ویژه تردد می‌کنند در حالی که در مسیر کناری آن‌ها هیچ گونه بار ترافیکی وجود ندارد و جواب آن این است که موتورسواران متخلف قانون گریز هستند.

وی گفت: موتورسواران متخلف بدانند که یکی از طرح‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح توقیف است و در سطح شهر تهران و حتی در خطوط ویژه کفی‌های توقیف هم صبح و هم بعد از ظهر‌ها مستقر هستند و اقدام به توقیف موتورسواران متخلفی که در این مسیر‌ها اقدام به تردد و یا به صورت خلاف جهت حرکت می‌کنند، به مدت یک هفته می‌نماید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خزعلی: خیلی موافق کاهش ساعت کاری بصورت مطلق نیستم / باید به دنبال افزایش دورکاری برای م...