شلوارهای زنانه مناسب برای روزهای گرم سال


شلوارهای زنانه مناسب برای روزهای گرم سال

با توجه به اینکه از ورود شلوار جاگر زنانه به عرصه مد و پوشاک ر علی الخصوص در ایران چند سالی نمیگذره، اما این شلوار تا به امروزه از طرفداران زیادی برخورداره و بین دختران و پسران خوش استایل از محبوببیت بالایی بهره میبره. راهنمای...

با توجه به اینکه از ورود شلوار جاگر زنانه به عرصه مد و پوشاک ر علی الخصوص در ایران چند سالی نمیگذره، اما این شلوار تا به امروزه از طرفداران زیادی برخورداره و بین دختران و پسران خوش استایل از محبوببیت بالایی بهره میبره.

اما سوالی که تو این مقاله میخواهیم به اون بپردازیم استفاده صحیح از این سبک شلوار در استایل و تیپ ها است؟

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید

شلوار زنانه جاگر یا Jogger pants؟

ابتدا قبل استفاده از هر پوششی در استایل روزمره خودمون باید به صورت دقیق پوشش مورد استفاده رو بشناسیم.

شلوارهای زنانه جاگر یا JOGGER PANT، که در ابتدا با هدف استفاده در استایل روزمره و ورزش طراحی شده، اما به دلیل راحتی بالا و جذابی این شلوار در ست کردن استایل های مختلف بسیار پرطرفدار شده به طوری که استفاده در امر ورزشی بسیار کمتر از استفاده روزمرگی ها است.

طراحی منحصر بفرد و خاص این شلوار به صورتی است که پارچه شلوار یا به اصطلاح دمپای شلوار درست در ابتدای مچ پا قرار میگیره که همین ویژگی باعث بهتر دیده شده کفش در استایل شما است.

عموما پارچه مورد استفاده در دوخت این شلوارها چه سبک مردانه و چه در سبک زنانه اغلب لینن، کتان و ابریشمی است.

در حال حاضر، شلوار جاگر زنانه یکی از ترندها و پر درخواست ترین شلوارهای موجود در بازار ایران است.

البته با کمی دقت به در خواست های خیریدارن در صنعت پوشاک به ابن نتیجه میرسیم که استایل کژوال امروزه بسیار طرفداره و شلوارهای جاگر هم نقش مهمی تو ساخت این استایل ها دارند.

تفاوت شلوار جاگر و شلوار اسلش در چیست؟

جاگر و اسلش در قسمت کمر دارای کش، در قسمت میانی گشاد و در قسمت پایینی و مچ پا تنگ هستند. هر دوی این شلوارها برای استایل راحتی طراحی شده اند. اما نباید آنها را با انواع شلوار راحتی که در مچ پا آزاد هستند، اشتباه بگیرید.

تفاوت اصلی این دو شلوار در جنس پارچه آنهاست. شلوارهای جاگر برخلاف ظاهر اسپرتی که دارند مناسب ورزش های سنگین نیستند و تنها مناسب دویدن های آهسته یا پیاده روی هستند. همین موضوع نقطه اتکایی برای ایجاد تفاوت بین این دو شلوار است. چرا که شلوار اسلش از بافت ضخیم تری برخوردار است و برای دویدن مناسب‌تر است.جنس جاگر نازک‌تر است و مناسب آب و هوای گرم است. اما شلوارهای اسلش بعلت بافت ضخیم تری که دارند مناسب برای آب و هوای خنک تر هستند و از طرفی باعث افزایش تعرق شما در هنگام ورزش کردن خواهد شد چیزی که شما به هنگام ورزش به دنبال آن هستید.

جاگر و استایل های متفاوت؟

گرچه که شلوار زنانه جاگر در عصر حاضر به یکی از المان های اصلی در استایل های خیابانی یا کژوال به شمار میره اما نباید فراموش کنیم که گستردگی در تنوع رنگ و طرح شلوارهای جاگر باعث شده که انتخاب استایل ها از سهولت بهشتر برخوردار باشه.

برای زمانی که میخ.اهید یک استایل راحت بپوشید از طرفی استایل رسمی خودتون هم حفظ کنید،شلوار جاکر یک انتخاب عالی برای شما است.

اما به یاد داشته باشید که هنگام خرید شلوار جاگر زنانه به نکاتی مهمی مثل نوع دوخت و نوع پارچه دقت زیادی داشته باشید، چرا که این دو ویژگی تعیین کننده ایستایی خوب شلوار های جاگر است.

برای زمانی که می‌خواهید راحت بپوشید و در عین حال رسمی به نظر برسید، علاوه بر شلوار جاگر زنانه، شلوارکتان زنانه و همچنین شلوار جین مام استایل گزینه های مناسبی هستند.

شلوارهای زنانه مناسب برای روزهای گرم سال

شلوار کتان زنانه:

پارچه‌ شلوارزنانه کتان از فیبر و الیاف ساقه‌ ی گیاه کتان که گیاهی گل‌ دار است تهیه می‌ شود و به خاطر ویژگی‌ های خاصی که دارد، بسیار مورد توجه قرار می‌ گیرد. این پارچه به خاطر مواد طبیعی تشکیل‌ دهنده‌ اش بسیار نفوذ پذیر، انعطاف‌ پذیر و خنک است و به همین دلیل شلوار کتان زنانه برای استفاده در فصل تابستان، برای استایل های راحت به‌شدت پیشنهاد می‌ شود.

شلوار مام استایل زنانه:

خانم ها برای استایل های راحت و روزمره خود می توانند از شلوار مام استایل زنانه هم استفاده کنند؛ مام استایل شلواریست ضخیم و تقریبا گشاد و با فاق بلند. این مدل از شلوارها در گذشته بسیار ترند بوده وامروزه دوباره بسیاربین بانوان طرفدار پیدا کرده است.

در ادامه ترکیب لباس های مختلف با شلوار جاگر زنانه را بررسی خواهیم کرد. اما بهتر است بدانید شلوارهای جاگر یکی از بهترین شلوارها برای داشتن استایل کژوال هستند.

با جاکر استایل اسپرت داشته باش!

بدون هیچ شک و تردیدی میشه گفت که شلوار جاکر یک انتخاب عالی برای یک استایل راحت بهاره و تابستانه برای خانم ها است.

مخصوصا اگر بخواهید این شلوار را با یک تیشرت زنانه شیک ست یا استایل کنید.

در هنگام ساخت این استایل شک نکید چرا که شما فوق العاده به نظر خواهخید رسید؛ البته به شرط اینکه در انتخاب تیشرت و مانتوی خودتون هوشمندانه عمل کنیدو حتما حتما از یک کتونی بسیار جذاب کمک بگیرد تا این استایل تابستونه خودتون رو در بی نقص ترین حالت ممکن استفاده کنید.

با شلوارهای جاگر زنانه استایل رسمی بساز

حتما شما هم بر این باورید که نمیشه با این سبک شلوار استایل رسمی یا مجلسی ساخت.

بله دقیقا به تنهایی شلوار جاکر استایل رسمی به شما نمیدهد اما ترکیب ابن شلوار با دیگر لباس سازنده یک استال نسبتا رسمی مجلسی برای شما است.

استایل رسمی مردانه با شلوار جاگر

برای ایجاد یک استایل نسبتا رسمی برای شلوار جاگر کافیه این شلوار رو با یک تیشرت آستین‌دار همراه با یک کت تک و کفش رسمی اسپرت مثل کالج بپوشید.

استایل رسمی دخترانه با شلوار جاگر دخترانه

اکثر خانم ها برای داشتن یک استایل مجلسی، استفاده از شلوار جاگر رو یک انتخاب نا مناسب میدانند و به طوری که حتی به اون فکر هم نمی کنند اما جالب است که بدانید برای ساخت استایل رسمی

نکات مهم در خرید جاگر زنانه:

  1. اول از همه شلوار جاگری که انتخاب میکنید نباید براق یا به اصطلاح رفلکتیو باشه.
  2. حتما حتما از یک صندل برای پوشش پا استفاده کنید.( صندل های بندی و یا پاشنه دار یک انتخاب عالی برای شما است)
  3. و در آخرین مرحله از یک شومیز یا یک لباس حریر استفاده کنید.

تبریک میگ شما الان یک استایل مجلسی با شلوار جاکر ساختید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل کت و شلوار زنانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی