رختکن بارسا پشت لوا: پیش به سوی پی‌چی‌چی!


رختکن بارسا پشت لوا: پیش به سوی پی‌چی‌چی!

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، امیدوار است که بتواند در چند بازی باقی مانده اختلافش را با کریم بنزما افزایش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی این شنبه نگاهی به پشت سرش انداخت و کریم بنزما را پس از پایان بازی رئال مادرید برابر آلمریا در فاصله نزدیکی با تنها یک گل اختلاف دید.

این بازیکن لهستانی که چند بازی را بدون گل زده سپری کرده بود موفق شد در این بازی بار دیگر دروازه حریف را باز کند و حالا با 19 گل زده همچنان در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد.

اما این موضوع نباید نادیده گرفته شود که ویژگی‌های شخصیتی خوب او هم می‌تواند در این مسیر کمک بسیاری به این مهاجم کند تا بتواند فصل اول موفقی را پشت سر بگذارد.

او به خاطر حرفه‌ای‌گری، حضور و مشارکت مداوم و رفتار خوبی که بازیکنان جوان دارد از جایگاه بسیار خوب و محکمی در رختکن بارسا برخوردار است و همه به دنبال این هستند که این رفتارها را برای او جبران کنند.

اول از همه مهم رسیدن این تیم به جام قهرمانی است. آنها هشت امتیاز دیگر لازم دارند تا قهرمانی‌شان را مسجل کنند و لواندوفسکی هم این موضوع را بارها به هم تیمی‌هایش یادآوری کرده است. زمانی که به این هدف دست پیدا کنند، بازیکنان جوانی مانند بالده و گاوی و پدری و بازیکنانی باتجربه مانند بوسکتس و آلبا یا ستاره‌هایی مثل دمبله و رافینیا به او برای رسیدن به هدفش کمک خواهند کرد.

رختکن بارسا پشت لوا: پیش به سوی پی‌چی‌چی!

لواندوفسکی نهایت تلاشش را به کار خواهد گرفت تا بتواند به رکورد 40 گل زده دست پیدا کند. او در فصل 16-2015 موفق شد 42 گل بزند و از آن زمان تا به حال همیشه حداقل 40 گل در هر فصل به ثمر رسانده بود. بهترین فصل او 20-2019 بود که توانست 55 گل بزند و به تمامی افتخارات ممکن با بایرن مونیخ دست پیدا کند.

هرچند شرایط در آن فصل به گونه‌ای پیش رفت که فرانس فوتبال تصمیم گرفت توپ طلا را اهدا نکند، وگرنه او برنده بدون چون و چرای این جایزه لقب می‌گرفت.

این بازیکن حالا تنها 29 گل به ثمر رسانده و شش بازی فرصت دارد تا بتواند باز هم در این فصل تعداد گل‌هایش را به عدد 40 برساند. این کار آسانی نیست، حتی با میانگین خارق العاده‌ای که او در ابتدای فصل به ثبت رساند و توانست 13 گل در 12 بازی ابتدایی به ثمر برساند.

برگزاری جام جهانی و مشکلاتی که پس از آن در طول فصل برای لوا به وجود آمد و باعث شد او سه جلسه محروم شود کار را برای او دشوار کرد. عملکردش با افت قابل توجهی مواجه شد و مصدومیت از ناحیه ماهیچه هم کمکی به بهبود این شرایط نکرد.

با این حال، رختکن بارسا به او باور دارد و آماده است که به این بازیکن برای رسیدن به عنوان آقای گلی در اولین فصل حضورش در این رقابت‌ها در کنار کسب عنوان قهرمانی لالیگا کمک کند. بسیاری معتقد هستند که او آغازی درخشان در نوکمپ داشته و از همین حالا به دنبال بازی کنار لیونل مسی در فصل آینده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر