40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت


انتخاب یک مدل رانر زیبا و متفاوت می تواند ایده ای خلاقانه و کاربردی در جهت آراستن یک میز باشد چرا که این عنصر دکوراتیو امروزه جزء المان های مدرن به حساب آمده که می تواند فضایی خاص ایجاد نماید بنابراین بهتر است در تهیه و خرید آن نهایت دقت را داشته باشید.

از جمله وسایل کاربردی و زینتی که در اغلب منازل به چشم می خورد انواع رومیزی و رانر می باشد که سبک ها و طرح های متنوعی را شامل شده و در جنس های مختلفی طراحی شده و عرضه می شود. شما می توانید مطابق با سبک دکوراسیون منزلتان و بنا به سلیقه ای که دارید مدل زیبایی از آن را انتخاب و خریداری نمایید. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب به جهت مشاهده شما عزیزان انواع جذاب و شیکی از مدل رانر را به نمایش بگذاریم.

40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت

مدل رانر در طرح های جدید و زیبا

یکی از عناصر خاصی که به منظور زیباسازی و تزیین یک میز بکار گرفته می شود رانر بوده که با انتخاب طرح منحصر به فردی از آن می توانید جلوه ای زیبا به میز خود بدهید و در هر سبکی که دوست دارید همچون کلاسیک، مدرن، سنتی و … دیزاین مدنظرتان را بر روی میز اجرایی سازید.

رانر در واقع نوعی رومیزی مدرن و امروزی بوده که بخش های کوچکی از میز را پوشش می دهد. برخی مواقع می توان رانر را به همراه رومیزی های ساده نیز استفاده نمود. تنوع و گستردگی زیاد طرح و جنس رانر ها انتخاب را برای تمامی سلایق راحت تر کرده است. خانم ها معمولا در زمان انتخاب یک میز و رومیزی مطابق با آن دقت و حساسیت زیادی دارند چرا که هر میز با هر کاربرد و اندازه ای احتیاج دارد تا به گونه ای به آن جان ببخشید و جلوه ای خاص به آن بدهید.

این وسیله برای مواردی همچون میز ناهار خوری و آشپزخانه، میزهای جلو مبلی و حتی میزهای کوچکی همچون میز خاطره و … طراحی و تولید شده است و می تواند بر روی دیزاین داخلی محیط موردنظر تاثیرگذار باشد. رومیزی ها به دلایل گوناگونی تهیه می شوند، برخی از آن ها تنها حالت دکوری و تزیینی دارند و یک رومیزی شفاف یا طلق رومیزی هم مانع از کثیف شدن میز می گردد و عمل نظافت و سالم نگه داشتن آن را آسان می کند.

40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت

سبک های خاص و شیک رانر رومیزی

همانطور که گفته شد رانر در حقیقت نوعی رومیزی بوده که به عنوان یک آیتم تزیینی خاص برای میزهای مختلف بکار گرفته شده و معمولا به شکل نوار بلندی بوده که به حالت های مختلف می توانید بر روی میز قرار دهید. جنس پارچه ای رانرها و رنگ بندی متنوع آن ها موجب به وجود آمدن احساس لطافت و هماهنگی با دیگر المان ها و عناصر دکوراتیو در فضا می گردد. از سویی دیگر طرح و نقش روی پارچه های رانر موجب به وجود آمدن عمق و جلوه بصری روح بخشی برای میز می شود.

به منظور انتخاب و خرید یک رانر هماهنگ با دیزاین منزلتان باید حتما به عناصر دیگر موجود در اتاق توجه داشته باشید. از آنجایی که به میزان کافی طرح و نقش و جنس های مختلفی از رانرها در بازار موجود می باشد از مدل های مدرن شیک گرفته تا مدل های سنتی که جلوه های هنر ایرانی همچون پتینه یا قلاب بافی را در خود دارد در نتیجه به راحتی می توانید مدل مدنظرتان را پیدا کنید. در ادامه طرح های جالبی از رانر را برای مشاهده در اختیارتان قرار داداه ایم.

40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت40 مدل رانر رومیزی در طرح های شیک و متفاوت

تصاویری که ملاحظه نمودید سبک های زیبایی از مدل رانر بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره را از تماشای آن ها برده باشید. در ضمن می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده مدل های مختلف میز ناهار خوری چستر و مدل سینی دکوراتیو را مشاهده کرده تا از این طریق بتوانید دکوراسیون زیبایی را در منزل خود اجرا نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس