دیدار مردمی دادستان تهران با نمازگزاران


دیدار مردمی دادستان تهران با نمازگزاران

دادستان تهران با حضور در مسجد امام حسین (ع) تهران با مردم و نمازگزاران این مسجد به صورت چهره به چهره دیدار و مشکلات حقوقی و قضایی آن‎ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی دادستان تهران در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضائیه در خصوص ارتباط مستقیم با مردم و در بین مردم بودن، شامگاه دیروز یکشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲)، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع)، واقع در میدان امام حسین (ع) با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

در این برنامه جمعی از معاونان ستادی دادستان تهران نیز حضور داشتند و از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضائی مردم قرار گرفته و ارشادات قضائی لازم را ارانه کردند.

دادستان تهران و معاونان وی در نواحی ۳۲ گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران، طبق زمان بندی از پیش تعیین شده تا پایان سال جاری، به صورت جداگانه، هر ماه حداقل با حضور در یکی از مساجد واقع در نواحی تحت مدیریت، با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی می‌کنند.

دادستان تهران، روزهای چهارشنبه هر هفته نیز با حضور در برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران در دادسرای مرکز ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و مراجعان به مشکلات و درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان