استفاده فابیو کوارتارو از تنظیمات 2021 برای حل مشکل یاماها


فرمول یک ایران – فابیو کوارتارو می‌گوید که اکنون از تنظیمات سال قهرمانی‌ جهانش در سال 2021 استفاده می‌کند تا سعی کند فصل 2023 پر مشکل خود را نجات دهد. کوارتارو با آزمودن “هزاران” تنظیمات و آیتم‌های جدید در یاماهای خود، تصمیم گرفت به آنچه که در سال...

فرمول یک ایران – فابیو کوارتارو می‌گوید که اکنون از تنظیمات سال قهرمانی‌ جهانش در سال 2021 استفاده می‌کند تا سعی کند فصل 2023 پر مشکل خود را نجات دهد.

کوارتارو با آزمودن “هزاران” تنظیمات و آیتم‌های جدید در یاماهای خود، تصمیم گرفت به آنچه که در سال 2021 برای کسب عنوان قهرمانی جهان استفاده می‌کرد، بازگردد، به این امید که بتواند مشکلات M1 2023 را بهتر مدیریت کند.

فکر می‌کنم این همان چیزی است که با تیم تصمیم گرفتیم. از ابتدای سال هزاران چیز و تنظیمات را امتحان کرده‌ایم و فقط تصمیم گرفتیم با تنظیمات ۲۰۲۱ پیش برویم.

هر مشکلی که داریم، دیگر کافی است. باید با مشکل وفق پیدا کنم و ببینم چه می شود.

من فکر می کنم ما چیزهای زیادی را روی موتور امتحان کردیم و بهترین چیزی که داشتیم این بود که پایه کار را به دو سال پیش بازگردانیم و تصمیم گرفتیم که کار را به همین شکل ادامه دهیم.

کمی احساس بهتری داریم. هنوز فوق العاده نیستم، اما بهتر از هر چیزی است که امتحان کرده ایم.

کوارتارو احساس می‌کند با تنظیمات قدیمی‌اش می‌توانست 0.5 ثانیه در هر دور مسابقه سریع‌تر باشد، اما در اواسط مسابقه با مشکل پمپ بازو مواجه شد، وی در مورد این مسابقه و نتیجه کسب شده می گوید:

من به آن به عنوان بهبود وضعیت و بازگشت نگاه نمی کنم زیرا شش نفر جلوی من تصادف کردند.

بهتر شدن وضعیت وجودی ندارد، من در اواسط مسابقه مشکل جسمی داشتم. امروز صبح به کلینیک رفته‌ام و بازویم را تحت درمان فیزیوتراپ قرار دادم که وی هم خیلی پر فشار روی من کار کرد. از اواسط مسابقه پمپ بازو داشتم.

می توانستم خیلی خیلی خیلی سریع تر باشم.

بنابراین، این تنها نکته ای است که از آن راضی هستم، یعنی اینکه با موتوری مسابقه دادیم که می توانست سریعتر باشد.

از آنجایی که دو سال پیش نیز همین مشکل بازو را در خرز داشتم، همیشه (برای درمان) می روم و با افراد جدید (در کلینیک) همیشه همه چیز را امتحان می کنم.

اما امروز صبح درست قبل از مسابقه یک درمان بسیار پرفشاری روی من صورت گرفت، بنابراین متأسفانه بازو فوق العاده اوضاعش بد بود.

اما من هرگز (از زمان جراحی) تا به الان هیچ مشکلی نداشتم، بنابراین می دانم که اصلاً مشکلی نیست. این فقط موضوعی بود که صبح انجام دادم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!