عرضه 700 عنوان کتاب از سوی دفترنشر فرهنگ اسلامی در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب


عرضه 700 عنوان کتاب از سوی دفترنشر فرهنگ اسلامی در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب

معاون غرفه موسسه دفتر نشرفرهنگ اسلامی با اشاره به عرضه ۷۰۰ عنوان توسط این انتشارات در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: کتاب فاخر «صحیفه باقریه و صادقیه»، برای اولین بار به صورت فارسی و موضوع بندی شده در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

«امیر دهکردی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه دفتر نشرفرهنگ اسلامی در سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران بالغ بر 700 عنوان کتاب عرضه کرده است، اظهارکرد: از میان این کتاب ها 40 عنوان کتاب چاب اول هستند که این کتابها در موضوعات مختلف است.

معاون غرفه موسسه دفتر نشرفرهنگ اسلامی در سی و چهارمین نمایشگاه بیان کرد: مجموعه داستانی تحت عنوان «قله ها به آسمان نزدیک ترند»، نوشته محمدعلی عباسی اقدم پیرامون سبک زندگی علمای معاصر همانند امام خمینی(ره)، آیت بهجت(ره)، آیت الله طباطبایی(ره) از جمله کتابهای این انتشارات است که در غرفه دفتر نشر فرهنگ اسلامی در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

وی از عرضه کتاب فاخر «صحیفه باقریه و صادقیه»، خبر داد و افزود: این کتاب برای اولین بار به صورت فارسی همراه با موضوع بندی ترجمه شده و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است و شامل متن عربی دعاهای منقول از دو امام معصوم(ع) امام محمدباقر(ع) و امام جعفرصادق(ع) است. کتاب حاضر ترجمه‌ای است از کتاب الصحیفه الباقریه و الصادقیه الجامعه، که به همت مرحوم آیت‌الله سید محمدباقر ابطحی موحد گردآوری و در مجموعۀ هفت‌جلدی منتشر شده است.

دهکردی همچنین از عرضه چند کتاب داستانی نیز پیرامون سبک زندگی پیامبر(ص) در این غرفه خبر داد و افزود: این کتاب ها که برای گروه سنی نوجوان و جوان با ادبیات روز تالیف شده و از کتب پرفروش این غرفه است،

معاون غرفه موسسه دفتر نشرفرهنگ اسلامی در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب پر فروش ترین کتاب این غرفه را کتاب «رویارویی صحنه ها در قرآن»، کتاب«رویارویی صحنه ها و چهره ها در تاریخ کربلا»، نوشته حمید محمدقاسمی دانست و گفت: کتابهای اثر کلر ژوبرت در مورد کودکان و نوجوانان، مجموعه آثار علامه جعفری(ره)، زندگی امیرالمومنین(ع) و زندگی نامه امام صادق(ع) دکتر شهیدی نیز با استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب روبرو بوده است.
پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اطلاعیه سازمان سنجش درباره نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد حافظان قرآن