مهار آتش سوزی انبار لوازم یدکی موتوری در خیابان رازی


جلال ملکی در گفتگو زنده با خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما گفت: در ساعت ۱۱:۳۴ امروز، یک مورد آتش سوزی گسترده در یک انبار لوازم یدکی موتورسیکلت به وسعت ۳ هزار متر و مسقف به وقوع پیوست که شدت حرارت به بخش‌های زیادی از غرفه‌ها و انبار‌های کوچک...

جلال ملکی در گفتگو زنده با خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما گفت: در ساعت ۱۱:۳۴ امروز، یک مورد آتش سوزی گسترده در یک انبار لوازم یدکی موتورسیکلت به وسعت ۳ هزار متر و مسقف به وقوع پیوست که شدت حرارت به بخش‌های زیادی از غرفه‌ها و انبار‌های کوچک و بزرگ این محدوده سرایت کرد.
وی گفت: همکاران آتش نشان در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند و در اولین اقدام با تخلیه ساختمان‌های اطرف و از طریق ورود به داخل و استفاده از نردبان از خارج انبار، علی رغم شدت شعله‌ها توانستند آتش را مهار کنند.
ملکی گفت: خوشبختانه آتش خاموش شده، اما کماکان عملیات لکه گیری و ایمن سازی در محل ادامه دارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: این محل تاکنون ۵ مرتبه مورد بازدید و اخطار‌های لازم از سوی کارشناسان مبنی بر مقاوم سازی سازه‌ها، چیدمان ابزار در انبار، ایمنی سقف‌ها و سیستم‌ها داده شده، اما متاسفانه ترتیب اثری داده نشده است.
ملکی با اشاره به اینکه این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت، گفت: با رعایت اصول ایمنی می‌توان از سرایت و گستردگی آتش سوزی تا حد زیادی کاست.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن