معرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسم


تهیه گل و شیرینی از اصول مهم و نمادهای زیبا و خاطره انگیز مراسم خواستگاری بوده که نشان دهنده حسن سلیقه و میزان مهر و علاقه داماد می باشد. بدین ترتیب نیاز بوده که در انتخاب و زیبایی آن توجه زیادی شود و بهتر است قبل از تهیه آن با انواع شیرینی خواستگاری آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

یکی از مراسم مهم و رسمی که نوع پذیرایی در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده مجلس خواستگاری می باشد. این مهمانی که به منزله آشنایی طرفین با همدیگر برگزار می شود آداب و رسوم مخصوص به خود را دارد و در آن خانواده داماد بنا به رسم و سنت قدیمی همراه با یک دسته گل و جعبه شیرینی در مراسم حضور پیدا می کنند. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب برای راهنمایی شما عزیزان به نمایش مجموعه ای از انواع شیرینی خواستگاری بپردازیم.

معرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسم

بهترین انواع شیرینی خواستگاری

به طور کلی می توان گفت مراسم خواستگاری از جمله مراسمات زیبا و به یاد ماندنی در طول زندگی هر فردی می باشد. در این مراسم خانواده عروس و داماد و نزدیکان آن ها حضور دارند و قطعا آن چه که به آن توجه زیادی می شود نوع برخورد و رفتار مهمانان و طریقه پذیرایی می باشد چرا که نخستین برخورد و ارتباط در ذهن افراد ثبت می گردد و در صورتی که این جلسه به ازدواج ختم شود مسلما دفعات زیادی خاطرات آن روز مرور خواهد شد.

بهتر است بدانید که هر مجلس و مهمانی اصول و روند مختص به خود را دارد که بایستی تمامی آن ها رعایت گردد تا مراسمی خوب و ایده آل برگزار نمایید. هنگامی که فردی برای امر خواستگاری به منزل شخص موردنظر می رود باید گل و شیرینی ویژه خواستگاری را با خود به همراه داشته باشد چرا که خانواده عروس مسلما این توقع را دارند که خانواده داماد همراه با گل و شیرینی به خانه آن ها برود.

معرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسم

شیرینی مناسب و مخصوص خواستگاری بایستی تا جای امکان خشک بوده و سایز کوچکی داشته باشد. خوردن شیرینی های بزرگ و خامه دار در یک مجلس رسمی همچون خواستگاری مناسب نمی باشد و همچنین شیرینی هایی که با زدن یک گاز تمامی آن به حالت پودر در می آید و لباس فرد میزبان را کثیف می کند انتخاب درستی نیست.

بهتر است سعی کنید از شیرینی های کوچک و لقمه ای که تمامی آن به سادگی درون دهان قرار می گیرد استفاده نمایید. موضوع دیگری که باید به آن اهمیت بدهید طعم و کیفیت شیرینی می باشد. باید دقت نمایید که شیرینی موردنظر ترد و تازه باشد. تهیه شیرینی های مانده با حالت ظاهری زشت و ناپسند در مراسم خواستگاری به هیچ عنوان مناسب و صحیح نمی باشد.

نکته مهم دیگر انتخاب جعبه و سبک بسته بندی خاص و منحصر به فرد می باشد. به عنوان مثال می توانید جعبه شیرینی را با استفاده از روبان های کاغذی یا پارچه ای دیزاین نمایید یا از قنادی هایی خرید خود را انجام دهید که سبک بسته بندی جذاب تری در مقایسه با سایر شیرینی فروشی ها دارند.

معرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسم

مدل های متنوع شیرینی مراسم ازدواج

به طور معمول خانواده ها حساسیت زیادی در رابطه با نحوه برگزاری مجلس خواستگاری دارند و نسبت به تمامی جزئیات از جمله نحوه پذیرایی دقت و ریزبینی خاصی دارند. در این مراسم خانواده عروس باید حتما از میوه و شیرینی مناسب خواستگاری استفاده نمایند. خانواده داماد نیز با یک دسته گل شکیل و یک جعبه شیرینی خاص به مراسم می روند.

بهتر است که خانواده داماد در انتخاب و تهیه شیرینی نهایت دقت و توجه را داشته باشند. دیزاین جعبه اهمیت زیادی دارد چرا که این عمل نمایانگر مقدار سلیقه و احترام و اهمیت نسبت به عروس آینده آن ها می باشد. خانواده عروس باید از شیرینی که خانواده داماد آورده اند هم استفاده نمایند. برای این کار می توانید شیرینی فرد خواستگار را درون ظرفی جداگانه بچینید و از مهمانان خود پذیرایی نمایید و خودتان نیز میل کنید. در ادامه نمونه های مناسب و زیبایی از شیرینی خواستگاری را به نمایش گذاشته ایم.

معرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسممعرفی انواع شیرینی خواستگاری برای تشریفات ایده آل در این مراسم

تصاویری که ملاحظه نمودید نمونه های زیبا و جذابی از انواع شیرینی خواستگاری بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از تماشای آن ها برده باشید. همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده، از انواع مدل های باکس گل خواستگاری و دسته گل عروس ۱۴۰۲ دیدن کرده و با نمونه های بیشتری آشنا شوید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیک و شیرینی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود