اندونزی در سیاست خارجی ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است


اندونزی در سیاست خارجی ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: اندونزی به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان رو به رشد از جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه انتخاب اندونزی برای اولین سفر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به منطقه آ. سه. آن را نشانه اهمیت روابط ۲ کشور توصیف کرد و گفت: اندونزی به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان رو به رشد از جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

وی با اعلام اینکه ۱۱ سند امضا شده در سفر رئیس جمهور و همچنین گفت‌وگوهای انجام شده در نشست مشترک رؤسای جمهور دو کشور در هموارسازی همکاری همه جانبه ۲ کشور بسیار سازنده خواهد بود، گفت: اکنون یکی از وظایف اصلی کارگزاران و مجریان دستگاه‌های مختلف تلاش و جدیت برای محقق کردن منویات رؤسای جمهور دو کشور و اجرای دقیق و کامل اسناد امضا شده است.

صفری فرصت‌های اقتصادی فیمابین را با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی بالای اقتصادی ۲ کشور بسیار متعدد و متنوع ذکر و تصریح کرد: سعی داریم حجم مبادلات تجاری ایران و اندونزی را به سطح قابل قبول ارتقا دهیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک عمر اشتباه استراحت می کردید!