شگفت زدگی گونتر اشتاینر از آمادگی هالکنبرگ در فصل 2023


فرمول یک ایران – نیکو هالکنبرگ پس از سه فصل غیبت در فرمول یک، اولین صندلی رانندگی تمام وقت خود را در این فصل به دست آورد. راننده آلمانی در حال حاضر با کسب 6 امتیاز در مسابقات قهرمانی رانندگان در رده یازدهم قرار دارد. هاس اواخر سال گذشته اعلام کرد...

فرمول یک ایران – نیکو هالکنبرگ پس از سه فصل غیبت در فرمول یک، اولین صندلی رانندگی تمام وقت خود را در این فصل به دست آورد. راننده آلمانی در حال حاضر با کسب 6 امتیاز در مسابقات قهرمانی رانندگان در رده یازدهم قرار دارد.

هاس اواخر سال گذشته اعلام کرد که این راننده باتجربه آلمانی به اوج موتوراسپرت باز خواهد گشت و جایگزین میک شوماخر جوان خواهد شد.

گونتر اشتاینر مدیر تیم فرمول یک هاس در این مورد بیان کرد:

برای نیکو هالکنبرگ که پس از سه سال به عنوان یک راننده پاره وقت بازگشت، واقعا بازگشت قدرتمندی داشت. انتظار داشتم که راننده قدرتمندی باشد اما انتظار داشتم کمی دیرتر در این فرم ظاهر شود، بنابراین خودم کاملاً شگفت زده شدم.

نمی‌دانم به اوج عملکردی هالکنبرگ رسیده‌ایم یا اینکه وی هنوز چیزهای بیشتری برای نشان دادن دارد؟! بدیهی است که اگر توان بیشتری برای نشان دادن وجود داشته باشد، خوشحال خواهم شد. اما فعلا فکر می کنم که او کارش را خوب انجام می دهد.

علاوه بر کسب شش امتیاز از هشت امتیاز هاس در این فصل، اشتاینر همچنین فاش کرد که هالکنبرگ تأثیر مثبتی بر تیم خارج از ماشین دارد. مدیر تیم هاس بیان کرد:

او در حال حاضر جو مثبتی را به تیم داده است.

همه دوست دارند با او کار کنند. او خواسته های زیادی دارد اما همیشه به روشی خوب آنها را مطرح می کند. او هرگز چیزی را فقط به خاطر اینکه داشته باشد مطالبه نمی کند بلکه همیشه می تواند توضیح دهد که چرا چنین چیزی می خواهد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید