به دنبال حل مشکلات هنرمندان پیشکسوت هستیم


به دنبال حل مشکلات هنرمندان پیشکسوت هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در مورد دیدار با مدیران مؤسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: این مجموعه اقدامات خوبی برای هنرمندان زحمتکش پیشکسوت انجام داده و بسیاری از این هنرمندان در طول سالیان...

به دنبال حل مشکلات هنرمندان پیشکسوت هستیمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در مورد دیدار با مدیران مؤسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: این مجموعه اقدامات خوبی برای هنرمندان زحمتکش پیشکسوت انجام داده و بسیاری از این هنرمندان در طول سالیان مدید برای ما مردم، خاطرات خوب و فراموش نشدنی ساخته‌اند که طبعا در این سال‌های کهنسالی و جهان‌دیدگی، لازم است که توجه های ویژه تری هم نسبت به ابن عزیزان معطوف گردد و البته موسسه هنرمندان پیشکسوت به اندازه توان خود تلاش خوبی در این راستا انجام می دهد.
نادعلی افزود: مدیریت شهری تهران با توجه به توانمندی که در سازمان‌ها و مجموعه های خود دارد می تواند با موسسه هنرمندان پیشکسوت همکاری مؤثری داشته باشد.
نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درمورد موارد مطرح شده در این جلسه بیان کرد: موارد خوبی طرح شده و دکتر زاکانی شهردار تهران دستورهای خوبی به مجموعه های شهرداری برای رسیدگی و حمایت از هنرمندان پیشکسوت داده اند که مجدد در جلسه امروز مطرح شد.
وی در ادامه گفت: پیگیری مشکلات هنرمندان پیشکسوت از جمله موضوعاتی است که در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همه زنان اوس موسی پایتخت / زن بازیگرش جذاب تر بود یا خانم مدل؟!