نامگذاری بوستانی در منطقه 17 تهران به نام شهیدان امیراحمدی


نامگذاری بوستانی در منطقه 17 تهران به نام شهیدان امیراحمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دراین مراسم سردار سنایی راد ، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، رضا شنگی شهردار منطقه، سرهنگ‌تیموری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر، روحانیون و علماء منطقه،معاونین و شهرداران نواحی...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دراین مراسم سردار سنایی راد ، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، رضا شنگی شهردار منطقه، سرهنگ‌تیموری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر، روحانیون و علماء منطقه،معاونین و شهرداران نواحی منطقه،خانواده های معظم شهیدان امیراحمدی، شهید عجمیان، شهید تقی پور، شهید جنگروی، شهید احمدی، شهید اعطایی، شهید قلمانی، شهید حمیدی، شهید مرادی، شهید عسگری، حسنی، شهید کریمی و جمع دیگری از خانواده های شهدا و شهروندان محترم دارالشهدا حضور داشتند.
سردار سنایی راد ، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در این مراسم گفت: خدا را شاکر هستم توفیق حضور در این مراسم و تشرف به خانواده های معظم شهدا را عنایت فرمود. شاکر خداوندیم در عصری هستیم که به نام حضرت روح الله شهرت پیدا کرده است که او به ما آموزه های شیعه را منتقل کرد که توانستیم به جای پذیرش ذلت، حماسه آفرین باشیم.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند که شهدا حاصل تربیت صحیح اسلامی هستند که در این راه خانواده ها و مدرسه نقش بسزایی دارند. خدا رحمت کند پدر شهیدان امیراحمدی را که از همکاران ما بودند و از این خانواده یک فرزند، شهید امر به معروف و یک فرزند، شهید دفاع از امنیت می شود.
سردار سنایی راد همچنین با اشاره به حماسه فتح خرمشهر، اظهار داشت: حماسه خرمهشر تجلی فضائل و ارزش های برآمده از فرهنگ ملی و دینی ما بود؛ جنگ‌پدیده زشتی است، اما فرصت ظهوری است برای فضائل زیبا که در جنگ ما تجلی آن، شهدا هستند. آنچه توانست این حماسه بزرگ را رقم بزند روحیه برآمده از فرهنگ حماسی دینی و ملی ما بود.
در این مراسم گروه سرود نجم الثاقب به اجرای سرود پرداختند و در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا تقدیر و تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان