خدمت‌رسانی پلیس به زائران حج در 21 فرودگاه کشور


خدمت‌رسانی پلیس به زائران حج در 21 فرودگاه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار محسن عقیلی گفت: اقداماتی نظیر ارتقاء ضریب امنیتی، تقویت فرودگاه‌های هدف، اجرای آموزش‌های تخصصی برای همکاران، آگاه‌سازی و توجیه گسترده برای زائران در سطح کشور، هماهنگی و تعامل با سازمان حج و زیارت،...

خدمت‌رسانی پلیس به زائران حج در 21 فرودگاه کشوربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار محسن عقیلی گفت: اقداماتی نظیر ارتقاء ضریب امنیتی، تقویت فرودگاه‌های هدف، اجرای آموزش‌های تخصصی برای همکاران، آگاه‌سازی و توجیه گسترده برای زائران در سطح کشور، هماهنگی و تعامل با سازمان حج و زیارت، سازمان هوایی کشور، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران و سپاه حفاظت هواپیمایی از جمله اقدامات­پلیس فرودگاه‌های کشور است.

­فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه عملیات اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر از سوم خرداد آغاز شد و تا اول تیرماه ادامه خواهد داشت، گفت: بازگشت حجاج از ۱۳ تیر ماه تا سوم مرداد انجام می‌شود.

­این مقام ارشد انتظامی از بدرقه کنندگان و استقبال کنندگان خواست که برای انجام بدرقه و استقبال در محیط مناسبی خارج از فرودگاه برنامه ریزی کنند.

­وی گفت: اقدامات کنترلی پلیس در فرودگاه به منظور صیانت از شان زائران و افزایش ضریب ایمنی آنان است.

­فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا همچنین به زائران توصیه کرد که از به همراه آوردن اقلام و اشیاء ممنوعه جدا خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید