گلکسی S23 FE احتمالا قبل از گوشی‌های تاشو جدید سری گلکسی Z سامسونگ معرفی خواهد شد


گلکسی S23 FE احتمالا قبل از گوشی‌های تاشو جدید سری گلکسی Z سامسونگ معرفی خواهد شدتوسط امیرکیوان گوهری / 4 خرداد 1402 / 2 دقیقه برای مطالعه بر اساس گزارش جدید یک افشاگر در شبکه...

گلکسی S23 FE احتمالا قبل از گوشی‌های تاشو جدید سری گلکسی Z سامسونگ معرفی خواهد شد
گلکسی S23 FE احتمالا قبل از گوشی‌های تاشو جدید سری گلکسی Z سامسونگ معرفی خواهد شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

بر اساس گزارش جدید یک افشاگر در شبکه اجتماعی توییتر، فروش گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ طی ماه جاری میلادی به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت.

با توجه به شایعات مطرح شده، میزان فروش گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S سامسونگ در 3 ماهه دوم سال 2023 (حد فاصل ماه‌های آوریل تا ژوئن) نسبت به فروش سری گلکسی S22 در دوره زمانی مشابه سال قبل 20 درصد کاهش خواهد یافت.

به‌نظر می‌رسد که این پدیده از تقاضای کمتر از حد انتظار مصرف‌کنندگان عمومی ناشی می‌شود. کلیه مشتریان اولیه، دستگاه‌های جدید خود را تا ماه مارس خریداری نموده و ظاهرا در ادامه تعداد بسیار زیادی از مشتریان برای خریداری جدیدترین و بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ، تمایل چندانی نداشتند.

بدیهی است که این وضعیت با حالت ایده‌آل فاصله زیادی دارد و ظاهرا همین موضوع موجب شده تا سامسونگ به‌دنبال عرضه گلکسی S23 FE پیش از موعد زمانی مقرر باشد.

اکنون شایعه شده که گلکسی S23 FE قبل از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ در ماه جولای معرفی شده و در اوایل ماه آگوست روانه بازار شود.

گلکسی S23 FE احتمالا قبل از گوشی‌های تاشو جدید سری گلکسی Z سامسونگ معرفی خواهد شد

در صورت صحت شایعه اخیر انتظار می‌رود که گلکسی S23 FE در ماه جولای یا حتی پیش از آن معرفی شود. انتشار شایعات پیرامون این گوشی افسانه‌ای از ماه‌ها قبل آغاز شده و اکنون به‌نظر می‌رسد که این گوشی ورژن ارزان‌‌تر گلکسی S23 به‌شمار رفته و تنها چند مشخصه آن دستخوش تغییر شده است. بنابراین این دستگاه به دوره توسعه کوتاه‌تر از حد معمول احتیاج دارد.

مطابق روال معمول این‌بار نیز توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم این اطلاعات با دیده تردید نگاه کنید؛ چرا که این اطلاعات صرفا بر پایه شایعات تائید نشده بنا شده‌اند.

بر اساس شایعات، گلکسی S23 FE در تمامی بازارهای جهان از تراشه بومی اگزینوس 2200 سامسونگ استفاده خواهد کرد. بعلاوه این گوشی احتمالا مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

شایعه مطرح شده در اوایل ماه جاری میلادی نشان داد که این گوشی ماه‌ها پس از مدل‌های تاشو آینده سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین اکنون به‌نظر می‌رسد که اوضاع به شکل چشمگیری دستخوش تغییر شده است.

منبع: GSMArena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)