اشتغالزایی برای زندانیان اقدامی اساسی برای بازگشت به آغوش خانواده‌ها


اشتغالزایی برای زندانیان اقدامی اساسی برای بازگشت به آغوش خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر عامل بنیاد تعاون سازمان زندان‌های کشور در دیدار با رئیس کل دادگستری اردبیل از همراهی و حمایت‌های دادگستری استان اردبیل برای اشتغال و مهارت آموزی مددجویان قدردانی کرد. رئیس کل دادگستری اردبیل نیز در این دیدار...

اشتغالزایی برای زندانیان اقدامی اساسی برای بازگشت به آغوش خانواده‌هابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر عامل بنیاد تعاون سازمان زندان‌های کشور در دیدار با رئیس کل دادگستری اردبیل از همراهی و حمایت‌های دادگستری استان اردبیل برای اشتغال و مهارت آموزی مددجویان قدردانی کرد. رئیس کل دادگستری اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری اداره کل زندان‌های استان در شاخص‌های ۱۹ گانه ارزیابی، از فراهم شدن بستر‌های حرفه آموزی، مهارت و اشتغال آفرینی مجموعه زندان قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو همجنین با اشاره به سیاست‌های کلان قوه قضاییه و اقدامات اصلاح و بازپروی زندانیان برای بازگشت پاک به آغوش خانواده‌ها، مهمترین عامل موفقیت در نیل به این هدف را ایجاد اشتغال برای مددجویان دانست و اظهار کرد: با وجود همکاری‌های بسیار خوب مابین تشکیلات قضایی استان، اقدامات بسیار مطلوبی در راستای اشتغال آفرینی مددجویان انجام گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت امام جعفر صادق (ع)