جنجال در بالیوود با اشتباه گرفتن طرفداران آیشواریا!


جنجال در بالیوود با اشتباه گرفتن طرفداران آیشواریا!

«اورواشی رائوتلا» هنرپیشه ۲۹ ساله سینمای بالیوود که با کسب مقام در مسابقه دوشیزه زیبایی «Miss diva Universe» در سال ۲۰۱۵ به شهرت رسید در روزهای گذشته به علت شرکت در ۷۶مین فستیوال فیلم کَن باعث ایجاد حواشی بسیاری شده است. وقت صبح-رسانه ای...

«اورواشی رائوتلا» هنرپیشه ۲۹ ساله سینمای بالیوود که با کسب مقام در مسابقه دوشیزه زیبایی «Miss diva Universe» در سال ۲۰۱۵ به شهرت رسید در روزهای گذشته به علت شرکت در ۷۶مین فستیوال فیلم کَن باعث ایجاد حواشی بسیاری شده است.

وقت صبح-رسانه ای با انتشار ویدیویی از «اورواشی رائوتلا» در فستیوال فیلم کَن باعث دلخوری طرفداران آیشواریا رای شد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در این ویدیوی پربازدید،تعدادی از پاپاراتزی‌های کَن اوراشی را به اشتباه «آیشواریا» صدا می‌زنند، بسیاری از طرفداران آیشواریا رای نیز با انتشار تویت‌هایی خطاب به اورواشی از او به دلیل سواستفاده از هویت و نام آیشواریا رای انتقاد کردند.

جنجال در بالیوود با اشتباه گرفتن طرفداران آیشواریا!

جنجال در بالیوود با اشتباه گرفتن طرفداران آیشواریا!
پس از بازتاب رسانه‌ای اعتراض‌ها، اوراشی رائوتلا با انتشار استوریی خطاب به طرفداران آیشواریا رای در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«بی‌خیال! انتظار داشتید وقتی منو آیشواریا صدا میزنن باهاشون برخورد بدی داشته باشم! یعنی انتظار دارید من با مدیا و پاپاراتزی‌های فرانسه برخود خشنی داشته باشم؟»

دومین استایل اورواشی در فستیوال کن نیز به دلیل شباهت میکاپ او به میکاپ آیشواریا رای در کَن ۲۰۱۶ باعث ایجاد حواشی تازه‌ای شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


من که مغزم درد گرفت / شما فهمیدی چی نوشته ؟