آب‌رسانی به بیش از 2 هزار روستا در کمتر از یک سال


آب‌رسانی به بیش از 2 هزار روستا در کمتر از یک سال

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو گفت: جهاد آب‌رسانی در کمتر از یک سال گذشته به ۲ هزار روستا آب‌رسانی کرده است.

آب‌رسانی به بیش از 2 هزار روستا در کمتر از یک سال

به گزارش ایران اکونومیست از وزارت نیرو، میثم جعفرزاده در همایش سراسری فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج صنعت آب و برق کشور که امروز پنجشنبه به میزبانی وزارت نیرو برگزار شد، بیان کرد: برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم نباید از هیچ کوششی فروگذار کرد. لازم است برای موفقیت هر چه بیشتر در فعالیت‌های خود به دنبال بازتعریف مختصات عملکردی بسیجیان صنعت آب و برق در هندسه نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی ادامه داد: مجموعه بسیج صنعت آب و برق وزارت نیرو یکی از مجموعه‌های پرافتخار این وزارتخانه است که در هر حوزه‌ای وارد شده است، موفق بوده و دستاوردهای ارزشمندی به‌دست آورده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با تأکید بر اینکه بسیجیان صنعت آب و برق باید با الهام‌گیری از روش و منش فرماندهان دوران دفاع مقدس در حوزه‌های عملکردی وارد شوند، گفت: از یک مدیر و نیروی بسیجی انتظار می‌رود ضمن شناخت جایگاه و بازتعریف مختصات عملکردی خود در نظام جمهوری اسلامی و شکستن ساختارهای محدودکننده، نهایت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم ایران به کار گیرد.

جعفرزاده ضمن اشاره به فرمایشات مکرر رهبر معظم انقلاب با مضمون اینکه خرمشهرها در پیش است، ادامه داد: صنعت آب و برق از جمله حوزه‌های کلیدی خدمات‌رسانی جمهوری اسلامی به مردم عزیز ایران است که همواره در کانون توجه دشمنان انقلاب قرار داشته و لذا باید با تمام نیرو در این حوزه فعالیت کرد و فرصت هرگونه سوء استفاده را از دشمنان گرفت.

وی با تأکید بر توجه ویژه رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور به صنعت آب و برق خاطرنشان کرد: لازم است با روحیه و توان جهادی و بدون خستگی در این حوزه فعال باشیم و با برنامه‌ریزی دقیق به جبران کم‌کاری‌های گذشته اقدام کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اشاره به فعالیت‌های جهاد آب‌رسانی افزود: در حوزه جهاد آب‌رسانی، کارِ نکرده بسیار زیاد است و باید با تمام تلاش برای آب‌رسانی به روستاها و مناطق محروم که حمایت از آن‌ها در فهرست اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داشته است فعالیت کنیم.

جعفرزاده با بیان اینکه در حوزه جهاد آب‌رسانی در کمتر از یک سال گذشته به ۲ هزار روستا آب‌رسانی شده است، گفت: اکنون در شرایطی هستیم که در مقایسه با دهه ۶۰ به مراتب توان و تخصص بیشتری داریم و مشکلات کمتری نیز پیش رویمان است؛ لذا باید بدون خستگی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان به‌ویژه هموطنان ساکن در مناطق محروم گام برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟