کشف 10 فقره سرقت از منزل با شگرد تخریب قفل درب


کشف 10 فقره سرقت از منزل با شگرد تخریب قفل درب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد قاسم طرهانی­گفت: بیستم اردیبهشت ماه امسال با وقوع سرقت منزل در محدوده «ری» و «حسن آباد فشافویه»، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و با توجه اهمیت...

کشف 10 فقره سرقت از منزل با شگرد تخریب قفل درببه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد قاسم طرهانی­گفت: بیستم اردیبهشت ماه امسال با وقوع سرقت منزل در محدوده «ری» و «حسن آباد فشافویه»، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.

­فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود:­ پس از حضور کارآگاهان در محل مشخص شد سارقان با تخریب قفل‌های درب ورودی وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت می‌کنند.

­وی گفت: همچنین کارآگاهان آن پلیس با انجام تاکتیک‌های عملیاتی و بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی به دست آوردند سرقت‌ها توسط ۲ مرد جوان انجام می‌شود.

­این مقام انتظامی با بیان­اینکه با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت و مخفیگاه هر ۲ سارق در محدوده شهرری­ شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی‌های لازم تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق به دستگیری هر ۲ متهم در مخفیگاهشان شدند.

­سرهنگ طرهانی گفت: در بازدید از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

­فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهمان ۳۴ و ۳۶ ساله پس از انتقال به کلانتری به بزه انتسابی معترف شدند، گفت: تاکنون ۱۰ مالباخته شناسایی­ و به پلیس آگاهی دعوت شده اند که در این راستا پرونده تشکیل شده است و پس از تکمیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج