معرفی کافه رستوران آرنوش


معرفی کافه رستوران آرنوش

تا به حال شده دلتان بخواهد به کافه‌ای بروید که حس و حال خانه‌های قدیمی را برای شما زنده کند؟ کافه رستوران آرنوش بهترین کافه در مرکز شهر است که حس و حال جذابی را به شما می‌دهد. همیشه رفتن به کافه‌های مرکز شهر یکی از جذاب‌ترین...

تا به حال شده دلتان بخواهد به کافه‌ای بروید که حس و حال خانه‌های قدیمی را برای شما زنده کند؟ کافه رستوران آرنوش بهترین کافه در مرکز شهر است که حس و حال جذابی را به شما می‌دهد. همیشه رفتن به کافه‌های مرکز شهر یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های روزمره به حساب می‌آید. ولی پیدا کردن کافه‌ای دنج و منحصر به فرد که بتوانید حس و حال خانه‌های قدیمی را در زمان حال تجربه کنید سخت و دشوار است. کافه رستوران آرنوش به عنوان خوشمزه‌ترین کافه مرکز شهر شناخته می‌شود، که می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ولی این کافه چه چیز جذابی نسبت به دیگر کافه‌های تهران دارد که آن را نسبت به بقیه کافه رستوران‌ها متمایز کرده است. با ما همراه باشید تا قصه این کافه جذاب را برای شما تعریف کنیم.

فضای داخلی کافه رستوران آرنوش

برای توصیف فضای زیبای این کافه بهتر است چندسالی به عقب برگردیم، درست زمانی که بوی خوش نان تازه از خانه‌های قدیمی حوض‌دار در کوچه پس کوچه‌های تهران در جریان بود. دقیقا دم دم‌هایمعرفی کافه رستوران آرنوش صبح روزهای تعطیل را بیاد آورید زمانی که مادربزرگ‌ها مشغول پخت نان در تنور گوشه حیاط خانه بودند و داشتند برای بچه‌ها و نوه‌هایی که هنوز از خواب بیدار نشده‌اند نان می‌پختند.

کمی که دقت کنید می‌توانید صدای جوشیدن سماور را بشنوید، دیگه چای روی سماور ذغالی قشنگ دم کشیده و سفره پر برکت خانه مادربزرگ در بالکن حیات زیبای آن چیده شده. باید گفت هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند این مهربانی را وصف کند. سفره صبحانه‌ای را تصور کنید که کل خانواده دور آن نشسته‌اند و دارند روز خود را با خوردن نان تازه پخته شده مادر بزرگ به همراه چای هل و دارچین آغاز می‌کنند. باید گفت این حس و حال زیبا را در زمان حال فقط می‌توانید در کافه دنج آرنوش تجربه کنید.

فضای داخلی کافه رستوران آرنوش درست شبیه به حیات خانه مادربزرگ قصه ماست. دقیقا زمانی که دم دم‌های صبح برای صرف صبحانه به این کافه زیبای حیات‌دار می‌روید می‌توانید تمام حس‌های خانه مادربزرگ را در کنار هم احساس کنید. بوی نان تازه، همیشه در حیات این عمارت زیبا در جریان است. حوض آبی وسط حیات هم می‌تواند شما را به یاد ماهی‌های زیبا و رنگی خانه‌های قدیمی می‌اندازد. لذت خوردن یک فنجان چای در زیباترین کافه حیات‌دار تهران می‌تواند عقل از سر شما بپراند.

فضای داخلی این کافه رستوران زیبا دقیقا شبیه به خانه‌های قدیمی با قدمت ۹۰ ساله بوده، چون این خانه دارای قدمتی چندین و چند ساله است. دیدن شمعدانی‌های روی تاقچه می‌تواند شما را به یاد گلدان‌های سفالی خانه مادربزرگ که رنگ و لعاب به فضای حیات می‌دادند بیاندازد، همینطور کمی ‌که توجه کنید می‌توانید صدای زمزمه‌های مادربزرگ را که قربون صدقه گلبرگ‌های گلدان‌های سفالی خود می‌رود را بشنوید.

منوی کافه رستوران آرنوش

خب از فضای دل‌انگیز کافه که بگذریم بحث مهم منو و سفارش غذا را پیش رو داریم. در این کافه زیبا طیف وسیعی از قهوه، چای و عشق در منو برای شما عزیزان سرو می‌شود. خب چایی و قهوه که بدون کیک نمیشه، معرفی کافه رستوران آرنوشبوی کیک داغی که از آشپزخانه این کافه می‌آید قدرت این را دارد که هر رهگذر و هر کسی که در فضای آنجا هست را دیوانه کند. صبحانه‌های ویژه‌ای که در منو وجود دارد همراه با نان تازه و پخته شده در تنور حس و حال وصف نشدنی را برای شما به وجود می‌آورد.

همینطور غذاهای خانگی که با عشق در آشپزخانه این کافه زیبا در مرکز شهر درست می‌شود می‌توانند حس گرسنگی را از شما بگیرند. یکی دیگر از پیشنهادهایی که برای شما از داخل منو داریم پیتزای جذاب این کافه رستوران است. می‌توان گفت خوش‌مزه‌ترین پیتزا تهران را می‌توانید در کافه آرنوش تجربه کنید.

یه خبر خوب هم برای گیاهخواران عزیز داریم. در منو کافه رستوران آرنوش خوشمزه‌ترین غذاهای گیاهی تهران سرو می‌شود. پس نگران نباشید و با خیال راحت به زیباترین کافه مرکز شهر بروید و از غذاهای متنوع آنجا لذت ببرید. غذاهای گیاهی این رستوران با بهترین رسیپی‌ها و دستورات غذایی توسط ماهرترین سرآشپز‌ها پخته می‌شود.

لذت نوشیدن یک فنجان قهوه در کافه آرنوش

کسانی که قهوه خور هستند، همیشه میزان دمای دم کشیدن قهوه برایشان بسیار مهم است. باریستا‌هایی که در این کافه مشغول ‌هستند بهترین قهوه را از هر نوعی در کمترین زمان برای شما آماده ‌می‌کنند. وقتیمعرفی کافه رستوران آرنوش قهوه خود را سفارش دادید کمی صبر کنید و به اطراف نگاه کنید.

در آجر به آجر حیات این عمارت می‌توانید چهره کسانی که طی این ۹۰ سال در اینجا رفت و آمد کرده‌اند را ببینید. تصور کنید چه خاطراتی را در این خانه به جا گذاشته‌اند و چه روزهای شاد و غمگینی را آنجا سپری کرده‌اند. با نوشیدن قهوه و استشمام بوی انرژی‌بخش آن حس و حال بی‌نظیری را می‌توانید تجربه کنید. لذت نوشیدن یک فنجان قهوه ترک در حیات زیبای کافه رستوران آرنوش می‌تواند روح شما را زنده کند و شما را در اعماق خاطرات قدیمی غرق کند.

برخورد کارکنان کافه رستوران آرنوش

همیشه رفتار کسانی که در یک مغازه کار می‌کنند با مشتری برای همه مردم مهم بوده و هست. کافه هم یکی از مهم‌ترین رکن‌هایی که باید داشته باشد برخورد پرسنل است. کارکنان و پرسنلی که در این کافه مشغول به کار هستند جوری رفتار می‌کنند که انگار مشتری مهمان خانه دوم آنها است.

همیشه با خنده و خوش‌رویی با بالاترین انرژی از همه مشتریان پذیرایی می‌کنند. تمام کسانی که در این کافه مشغول به کار هستند همگی به امور و قوانین کافه‌داری آگاه بوده و به بهترین نحو به شما عزیزان سرویس می‌دهند. همینطور می‌توانید از آنها برای سفارش خود مشورت بگیرید.

مواد اولیه استفاده شده در کافه آرنوش

اگر یکبار به این کافه جذاب و دنج بروید متوجه تازگی و کیفیت بالای مواد غذایی آنجا می‌شوید. استفاده از مواد غذایی سالم و تازه از مهم‌ترین نکات این کافه در مرکز شهر است. همانطور که می‌دانید اگر برای سرو و معرفی کافه رستوران آرنوشپخت غذا مخصوصا غذاهای گیاهی از مواد تازه استفاده نشود کیفیت غذا پایین می‌آید.

کافه آرنوش به دلیل بالا بودن کیفیت مواد غذایی و خوشمزه بودن غذاهایی که درست می‌کند در بین مردم معروف است. پس اگر طعم و تازگی مواد غذایی برای شما کافه دوستان مهم و ضروری است این کافه بهترین انتخاب برای گذراندن بعد از ظهری زیبا در کنار عشق و خانوادتان است.

کافه رستوران آرنوش کجاست؟

همانطور که از اول گفتیم این کافه جذاب در مرکز شهر تهران قرار دارد. همیشه خیابان‌های مرکز و جنوب شهر تهران بیانگر قدمت و زیبایی این کلان شهر بوده است. بافت مرکز و جنوب تهران همچنان تا حدودی مانند قدیم است. کوچه پس کوچه‌هایی که پدربزرگ‌ها نوه‌های خود را برای بازی به ته بن‌بست می‌بردند هنوز به همان شکل باقی مانده است. این کافه دنج و زیبا هم در دل این کوچه‌های قدیمی قرار دارد.

برای رفتن به کافه آرنوش باید به پلاک ۱۸ کوچه ملکیان در خیابان قدیمی کریم خان بروید. با باز کردن درب چوبی این خانه قدیمی خودتان به زیبایی این کافه جذاب پی خواهید برد. دسترسی به این کافه دنج مرکز شهر بسیار ساده است. فقط باید خود را به ایستگاه مترو محل سکونت خود برسانید، بعد به راحتی در ایستگاه مترو هفت تیر پیاده شوید و پیاده تا کافه قدم بزنید.

آدرس: کریمخان، بین ایرانشهر و خردمند جنوبی، کوچه ملکیان، پلاک ۱۸

ویژگی‌های کافه رستوران آرنوش

  • مکانی دنج و زیبا
  • منوی غذای کاملمعرفی کافه رستوران آرنوش
  • داشتن پرسنلی خوش‌رو و مهمان نواز
  • داشتن منو غذاهای گیاهی برای گیاهخواران
  • مکانی نوستالژی و حیات دار
  • مناسب برای سورپرایز و مناسبت‌ها
  • یادآور خاطرات خانه مادربزرگ‌ها در زمان قدیم
  • قدمت ۹۰ ساله
  • معروف به زیباترین کافه حیات دار
  • داشتن تنور و پخت انواع نان و کیک
  • دسترسی آسان
  • استفاده از موزیک‌های خاص و قدیمی در فضای کافه
  • دارا بودن حوض آبی رنگ در وسط حیات
  • کیفیت بالای مواد غذایی و استفاده از مواد غذایی تازه
  • محیط خانوادگی

تجربه رفتن به کافه رستوران آرنوش

برای اینکه راحت‌تر بتوانید به این کافه جذاب اعتماد کنید و به همراه خانواده خود به آنجا بروید، تجربه برخی از کاربران را برای شما به اشتراک می‌گذاریم.

  • کاربر یک: وقتی برای اولین بار به این کافه رفتم حس کردم که در زمان دارم سفر می‌کنم و در حیات خانه مادربزرگم نشسته‌ام.
  • کاربر دو: خوردن یک لیوان چای همراه با هل در حیات زیبای این کافه من را به دهه ۳۰ برد.
  • کاربر سه: من یک گیاهخوار هستم، زمانی که منو گیاهی را روی میز این کافه دیدم بسیار خوشحال شدم و از غذای با کیفیتی که برای من آوردند لذت بردم.
  • کاربر چهار: خیلی خلاصه بگم در فضای زیبای این کافه می‌توانید عاشق شوید.
  • کاربر پنج: با استشمام بوی نان تازه در صبح جمعه بهترین حس را تجربه کردم.
  • کاربر شش: اولین بارم بود که به این کافه می‌فتم، واقعا محیط دنج و صمیمانه‌ای دارد.

نتیجه گیری

همیشه رفتن به کافه برای همه جوانان مهم و ضروری بوده است. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در انتخاب کافه بسیار مهم بوده فضا و دکور آن کافه رستوران است. کافه آرنوش یکی از خاص‌ترین طراحی‌ها را در بین کافه‌های مرکز شهر تهران دارد.

کیفیت بالا و منو کامل این کافه رستوران یکی از مهم‌ترین ارکان رستوران و کافه آرنوش است. در این مقاله سعی داشتیم تا این کافه دنج و صمیمی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید لحظات خوب و خاصی را در کنار خانواده تجربه کنید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین