برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران در دریاچه شهدای خلیج فارس


برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران در دریاچه شهدای خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خداوردی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ در این خصوص گفت: به منظور آموزش عمومی و همگانی جهت مقابله با حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله و آتش سوزی و آمادگی نیرو‌های داوطلب در هر محله، کارگاه‌های آموزشی...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خداوردی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ در این خصوص گفت: به منظور آموزش عمومی و همگانی جهت مقابله با حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله و آتش سوزی و آمادگی نیرو‌های داوطلب در هر محله، کارگاه‌های آموزشی مختلفی درخصوص مدیریت بحران و اطفاء حریق تدارک دیده شده است.
وی افزود: کارگاه‌های آموزشی به صورت تئوری و عملی درخصوص شناخت بحران، عوامل بحران زا و همچنین راه‌های مقابله با آن و چگونگی استفاده از امکانات و ادوات آتش نشانی در هنگام بروز آتش سوزی‌های مختلف از این هفته در سرا‌های محلات آغاز خواهد شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران، تشکیل گروه‌های دوام و اطفاء حریق در سرا‌های محلات منطقه۲۲ نیز خبر داد. این آموزش‌ها طی دوره‌های ۶۴ ساعته در سرای محلات برگزار خواهد شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه افراد منتخب بیان کرد: افراد آموزش دیده و منتخب در ستاد مدیریت بحران، دوره‌های پیشرفته چادرزنی، اطفاءحریق و سایر دوره‌ها را فرا گرفته و پس از برگزاری آزمون در پایان دوره‌ها، به برگزیدگان کارت داوطلب واکنش اضطراری اهدا می‌شود تا در شرایط بحرانی در سطح منطقه آماده ارائه خدمات باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر: روستای ساسنگ - استان گلستان