رسمی: دالوت با یونایتد 5 ساله تمدید کرد


رسمی: دالوت با یونایتد 5 ساله تمدید کرد

دیوگو دالوت، مدافع پرتغالی منچستریونایتد، قراردادش را با این تیم بلندمدت تمدید کرد و تا سال 2028 بازیکن شیاطین سرخ خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد رسما اعلام کرد با دیوگو دالوت قراردادی بلندمدت امضا کرده که بر اساس آن این مدافع پرتغالی تا ژوئن 2028 بازیکن یونایتد خواهد بود. بر اساس اعلام باشگاه در این قرارداد بندی وجود دارد که شیاطین سرخ می‌توانند در پایان مهلت قرارداد ستاره پرتغالی را یک سال دیگر هم در اختیار داشته باشند.

دالوت از زمان روی کار آمدن اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی جدید یونایتد شرایط بهتری را تجربه کرد و فصل موفقی را پشت سر گذاشت. این مدافع پرتغالی توسط تن‌هاخ بیشتر به عنوان دفاع راست به خدمت گرفته می‌شد ولی او توان بازی در پست دفاع چپ را هم دارد.

رسمی: دالوت با یونایتد 5 ساله تمدید کرد

یونایتد چندین ماه بود که برای تمدید قرارداد با دالوت مذاکره می‌کرد. قرارداد اولیه او با شیاطین سرخ امسال تابستان به پایان می‌رسید ولی یونایتد از بند تمدید خودکار یک‌ساله استفاده کرده بود تا در میانه مذاکرات خیالش بابت از دست ندادن این مدافع پرتغالی آسوده باشد.

دالوت بعد از امضای قرارداد جدیدش به تلویزیون منچستریونایتد گفت: "بازی کردن برای یونایتد یکی از بزرگترین افتخاراتی است که در دنیای فوتبال می‌توان به دست آورد. ما در پنج سال گذشته لحظات بی‌نظیری داشتیم. من در این سال‌ها بزرگ شدم و پیشرفت کردم ولی عشقم به این باشگاه فوق‌العاده از هر وقت دیگری بیشتر شده است. به شما اطمینان می‌دهم که با تلاش خستگی‌ناپذیر سعی کنم تا این باشگاه به هدف‌هایش برسد و هواداران به تیم‌شان افتخار کنند. در حالی که همه برای فینال جام حذفی در این هفته آماده می‌شوند من هم در تلاش هستم تا به بهترین شکل به تیم خدمت کنم."

رسمی: دالوت با یونایتد 5 ساله تمدید کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا