عکس یادگاری قبل از سوت آغاز مسابقه/ یک کودک به تیم داوری دربی اضافه شد! (عکس)


عکس یادگاری قبل از سوت آغاز مسابقه/ یک کودک به تیم داوری دربی اضافه شد! (عکس)

تیم داوری دربی 101 قبل از شروع مسابقه عکسی به یادگار در ورزشگاه آزادی گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای مسابقه فینال جام حذفی تدابیر ویژه‌ای را در نظر گرفته تا کمترین اشتباه داوری را شاهد باشیم.

اشکان خورشیدی در حالی به عنوان داور اول مسابقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس معرفی شده که در کنار نام این داور، فهرست بلندبالایی از اسامی چهره‌های سرشناس به چشم می‌خورد که در نوع خود جالب‌ است. علیرضا ایلدروم و حسن ظهیری کمک‌های اول و دوم خورشیدی در دربی پایتخت هستند و محمدحسین ترابیان هم به عنوان داور چهارم انتخاب شده است.

محمدحسین زاهدی‌فر و علی‌اصغر مؤمنی دو داور پشت دروازه هستند و محمد راهی هم در نقش کمک‌داور ذخیره نامش از سوی کمیته داوران مطرح شده است. مسئولیت نظارت ویژه بر عملکرد داوران هم بر عهده محمود رفیعی گذاشته شده است و همچنین علی خسروی ناظر داوری مسابقه دربی در فینال جام حذفی خواهد بود.

تیم داوری دربی 101 قبل از شروع بازی همراه یکدیگر وارد چمن آزادی شدند تا وضعیت زمین و همچنین دروازه‌ها را چک کنند و در نهایت کنار هم عکسی به یادگار گرفتند.

عکس یادگاری قبل از سوت آغاز مسابقه/ یک کودک به تیم داوری دربی اضافه شد! (عکس)

نکته قابل توجه حضور فرزند محمدحسین ترابیان داور چهارم دربی کنار زمین و در عکس یادگاری است. ترابیان امروز برای همیشه از دنیای قضاوت خداحافظی می‌کند و به همین خاطر پسر خود را نیز به ورزشگاه برده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو