ترابی: بی‌احترامی نکردیم و قهرمان شدیم


ترابی: بی‌احترامی نکردیم و قهرمان شدیم

گلزن پرسپولیس در فینال جام حذفی معتقد است با شایستگی به قهرمانی در این رقابت‌ها رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی پس از دربی 101 در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به هواداران پرسپولیس تبریک ویژه می‌گویم؛ مستحق این شادی بودند و خدا را شکر دست پر ورزشگاه را ترک کردند و خوشحال و سرخوش رفتند.

او ادامه داد: بازی خوبی بود، ولی ما سرتر بودیم و به نظرم می‌توانستیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم ولی در 120 دقیقه این کار را انجام دادیم و امیدوارم در آسیا هم همین‌طور ادامه دهیم و موفق شویم.

ویدئو: 302406

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس ابراز کرد: فقط فصل قبل قهرمان نشدیم؛ طی هفت سال گذشته فقط یک سال نایب قهرمان شدیم و 6 قهرمانی لیگ برتر به دست آوردیم که این نشان می‌دهد تیم خوبی هستیم و شایستگی داریم. رقبا باید مثل ما احترام بگذارند. به هیچکس تا امروز بی‌احترامی نکردیم و امروز مزد زحمات یک سال را گرفتیم. فوق‌العاده بودیم و در 10 بازی پشت سر هم برنده شدیم و با شایستگی به قهرمانی رسیدیم.

ترابی درباره اظهار نظر یحیی گل‌محمدی که پرسپولیس نیاز به جذب بازیکن دارد، ابراز کرد: صددرصد تیم نیاز به تقویت دارد، چراکه همه تیم‌ها می‌خواهند فصل بعد قدرتمندتر کار کنند و بازیکن بگیرند ولی امیدوارم آقا یحیی بماند و در آسیا موفق شویم.

او در خصوص شرایط متفاوتی که در تیم ملی برای بازی کردن دارد، گفت: شرایط تیم ملی فرق دارد. بازی کردن اهمیتی ندارد و مهم این است پرچم ایران بالا برود. امیدوارم هر کسی بازی می‌کند، عملکرد خوبی داشته باشد و امیدوارم در قهرمان جام ملت‌ها شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل