کی یف از گرفتن آرایش تهاجمی در برخی مناطق درگیری خبر داد


کی یف از  گرفتن آرایش تهاجمی  در برخی مناطق درگیری خبر داد

معاون وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد، نیروهای مسلح این کشور همچنان به عملیات دفاعی خود ادامه می دهند و در برخی مناطق آرایش تهاجمی به خود گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، آنا مالیار در کانال تلگرامی خود نوشت:" الان چه اتفاقی می افتد؟ ما دفاع را ادامه می دهیم. عملیات پدافندی شامل همه چیز از جمله اقدامات ضد حمله ای است. بنابراین در برخی مناطق به سمت اقدامات تهاجمی می رویم."
به گفته وی، محور آرتیوموفسک کانون درگیری ها باقی مانده است. مالیار افزود که نبردهای محلی در بخش جنوبی خط تماس جریان دارد.
همانطور که رویترز روز دوشنبه گزارش داد، ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین آغاز حمله متقابل اوکراین را تکذیب کرد و گفت که هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارند.
همچنین، دمیتری کولبا در مصاحبه با رویترز گفت:"اوکراین سلاح های کافی برای انجام یک حمله متقابل علیه روسیه را دارد. این عملیات به این کشور پیروزی لازم برای پیوستن به ناتو را می دهد."
همانطور که وزیر خارجه اوکراین خاطرنشان کرد، عضویت اوکراین در ائتلاف آتلانتیک شمالی تنها پس از پایان عملیات نظامی روسیه علیه کیف امکان پذیر است.
سپهبد ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه گفت که صبح روز چهارم ژوئن، نیروهای مسلح اوکراین حمله گسترده ای را در پنج بخش از جبهه در جهت یوژنو-دونتسک آغاز کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟