اجرای طرح نشان برای کادرسازی و جانشین پروری در دادگستری‌ها


اجرای طرح نشان برای کادرسازی و جانشین پروری در دادگستری‌ها

دادستان انتظامی قضات گفت: اجرای طرح نشان بر عهده دادسرای انتظامی قضات بود که در قالب ۴ فرم اطلاعات همکاران قضائی قابل گردآوری است و ما این فرم‌ها را به استان‌ها ارائه کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و سومین جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضائیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه و سایر معاونان و مسئولان دستگاه قضا، برگزار شد.

در این جلسه آخرین وضعیت اجرای یکی از فرامین رهبر انقلاب مبنی بر جانشین پروری و کادرسازی بررسی شد.

مطابق مصوبات جلسات قبلی قرارگاه مقرر شده بود، طرح نشان در کلیه دادگستری‌ها برای شناسایی استعدادهای مدیریتی اجرا شود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات بیان کرد: اجرای طرح نشان بر عهده دادسرای انتظامی قضات بود که در قالب ۴ فرم اطلاعات همکاران قضائی قابل گردآوری است و ما این فرم‌ها را به استان‌ها ارائه کردیم.

وی افزود تا کنون اطلاعات مربوط به ۴۶ درصد قضات تکمیل شده است و در کلیه استان‌ها فرم‌ها توزیع و در اکثر استان‌ها اطلاعات جمع‌آوری و در حال پردازش و تکمیل است و بر اساس نتایج ارزیابی‌ها قضات دارای توان و استعداد مدیریتی شناسایی می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین قدیانی تصریح کرد: اطلاعات به دست آمده از استان‌ها توسط یک هیأتی شامل معاون نظارت و ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات، نماینده معاونت منابع انسانی قوه قضائیه و نماینده حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در کمیته ۳ نفره ارزیابی، بررسی شود و در ادامه این هیأت ۳ نفره افراد مستعد سمت‌های مدیریتی را معرفی می‌کنند.

در ادامه این جلسه موضوعات دیگری مانند نحوه پیگیری موضوعات و وقایع مهم و نحوه اطلاع رسانی بررسی و پس از بحث و تبادل نظر از سوی اعضا تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)