در آمریکا تعریف کردند که غرب پس از ضد حمله اوکراین با کی یف چکار خواهد کرد


در آمریکا تعریف کردند که غرب پس از ضد حمله اوکراین با کی یف چکار خواهد کرد

مجله نیوزویک می نویسد که کی یف باید انتظارات حامیان غربی از ضد حمله اوکراین را برآورده کند و در غیر این صورت حمایت آنها را از دست خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، پروفسور ویلیام رنو، دانشمند علوم سیاسی به نیوزویک گفت: " ضد حمله برای اوکراین برای نشان دادن این نکته به حامیان غربی است که سرمایه گذاری ها و ریسک های یک سال و نیم گذشته در حال نتیجه دادن است. شکست کی یف فرصت های بیشتری را برای منتقدان غربی کمک به نیروهای مسلح اوکراین به ویژه در انتخابات مختلف در اروپا و آمریکا فراهم می کند".
در مطلب نیوزویک خاطرنشان می شود ضد حمله ناموفق به احتمال زیاد منجر به این خواهد شد که برخی از کشورهای غربی بخواهند حمایت خود از اوکراین را لغو کنند. آنها استدلال می کنند که زمان آن رسیده است که کی یف با واقعیت دردناک سازگار شود و با آتش بس با روسیه موافقت کند.
بایدن و بسیاری از سیاستمداران دیگر اعتبار خود را به خاطر به وجود آوردن امکان جلوگیری از پیشروی ارتش روسیه توسط زلنسکی به خطر انداخته اند. نویسنده نتیجه می‌گیرد که اگر حمله شکست بخورد، ضربه‌ای به اعتبار سیاسی اوکراین و ایالات متحده خواهد بود.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرده که روسیه به دنبال پیشبرد درگیری در اوکراین نیست، بلکه به دنبال پایان دادن به آن است اما کشورهای غربی مدام در مورد لزوم ادامه درگیری های نظامی صحبت کرده و در حال افزایش تحویل تسلیحات هستند.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | عکس جدید علیرضا نیکبخت و همسرش در سومین سالگرد ازدواج‌شان