در مارگون روستاییان یک ماه آب خوردن ندارند


در مارگون روستاییان یک ماه آب خوردن ندارند

امام جمعه شهرستان مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی نعمات الهی در این شهرستان، اظهارداشت: در شهرستان مارگون ما نباید بخاطر ۲۰۰ متر، روستاییان آب شرب سالم برای خوردن نداشته باشند.

"رحم‌الله خواجه‌پور" در دومین جشنواره فرهنگ و هنر شهرستان مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: از آقای صالحی مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه دارم و چندین بار این مشکل را با پیامک به گوش او رساندم، اما جواب ندادند.

وی از نبود آب آشامیدنی سالم در برخی از روستا‌های شهرستان مارگون در یک ماهه اخیر هم خبرداد و یادآورشد: در جوار این جشنواره روستایی می‌گویم که روستای بی‌بی خاتونه بیش از یک ماه است که از آب شرب محروم هستند.

امام جمعه شهرستان مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای صالحی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هیچ اهمیتی به آب شرب این عشایر و روستاییان محروم و نیازمند این شهرستان با وجود تمام پیگیری‌ها و التماس‌های ما و سایر مسوولان و روستانشینان نمی‌دهد.

خواجه‌پور با طرح این سوال که واقعا چرا با وجود این همه نعمت، یک روستا بخاطر ۲۰۰ متر لوله باید از داشتن آب شرب سالم محروم باشد و نگرانی‌های بحق مردم را هم ببینیم و بشنویم، اما هیچ کاری انجام ندهیم، تصریح کرد: بی‌لطفی و کم‌لطفی زیادی نسبت به عشایر و روستاییان شده است و امیدوارم این جشنواره ما را به خود بیاورد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره باورنکردنی مژگان بچه مهندس در دنیای واقعی